Kuinka pian teille plussanneille tuli ekoja oireita?

No mul tänään voimistu kivut niin, et tiesin et nyt ne menkat sit alkaa :sad001 Tosin... tooodella niukat? Mulla ensimmäisinä pvinä vuoto on normaalisti todella runsasta ja tamppoonia saa olla vaihtamassa parintunnin välein. En nyt sit hakenu kuitenkaan testiä, mut jotenkin todella kummallinen tuo vuoto. Mulla ei esikoisesta ollut minkään näköstä vuotoa alussa vaan menkat todella jäi heti pois. Eli kyl täs jotai outoo nyt kumminkin on :D Sovinki miehen kans, et jos sama niukkuus jatkuu huomena, ni haen sit kumminki testin... josko sittenki? en nyt vaan näköjää pystyis hyväksymään, ettei oo tärpänny kuitenkaan... :D On tää naisen elämä kummallista...
 
Ekassa raskaudessa en saanu nukuttua yhtään kolmeen yöhön ja aattelin et yks testi jälellä et teempä huvikseen, no plussa oli ja oireet tuli seuraavalle päivää kohtuu pahoina (rv4+1)
Nyt tein testin samanlaisesta välähdyksestä ja plussa oli, meni pari päivää enne ku mittää oireita
 
Pari päivää ennen plussaa tuli oireet, kuumeinen olo ja päänsärky + älytön turvotus. :)
 
Viisi päivää ennenkun plussasin niin olo on niin kipeä! Flunssainen, paleli, välillä kuuma, kauhea hiki, kurkku vähän kipeä. Sitten kolme päivää ennen plussaa rinnat tulivat kipeäksi ja mahassa alkoi ihmeellisesti nipistää ja yskiessä tuntui vihlaisu oikealla. Turvotus myöskin aika rajua sekä nälkä vaikka ei ruokaa tekisi mieli syödä. VÄSYMYS on ollut jotain aivan järkyttävää jo viisi päivää ennen plussaa ja jatkuu edelleen. Plussasin keskiviikkona ja tein kolme eri testiä kun en ollut uskoa sitä. Kävin myös viä verikokeisissa :D Nopeat liikkeet on näyttäviä! Mulla kaupan halvat testit näytti haalean plussan mutta apteekin Clear Blue testi näytti heti raskaana 1-2. Suosittelen ostamaan sen testin, vaikka on hieman kalliimpi mutta se kyllä näyttää heti! Tällä hetkellä on menkkamaisia kipuja ja sitä nipistelyä. Neuvola parin viikon päästä ja toivotaan, että kaikki hyvin! Miten sulla Mira85 meni, joko plussa tul? :)
 
Mulla kesti kolme pvää sellane ihme tiputteluvuoto. Aattelin kumminkin, et menkat ne oli ku kaikki oireetkin melkeimpä hävis niiden myötä. :sad001 eli mä poistun nyt ainaki toistaseks takavasemmalle! Hirmuisesti tsemppiä teille muille! :)
 
Täällä alkoi oireet oletetusta kiinnittymisestä (viikko oviksesta). Yhtäkkiä tuli todella huono olo, alavatsaa särki reisiin asti ja väsymys oli aivan järkyttävää. Myös nännit kipeytyivät. Sen jälkeen oireita on tullut ja mennyt, mutta ovat lieviä eikä niitä paljoa ole.
 
Takaisin
Top