Kuinka pian teille plussanneille tuli ekoja oireita?

Mira85

Oman äänensä löytänyt
Moikka! :)

Pakko oli tulla huhuilee tänne, et kui varhasessa vaiheessa ootte aavistanu, et nyt on tärpänny? Itellä siis menkkojen pitäs alkaa vasta viiden pvän päästä, mut on vaan niin vahva tunne, et nyt on tääl tärppässy... Voiko se olla ees mahollista, et viä ois oireita? Mulla siis kaamee turvotus, rinnat aristaa, kummallista vuotoo ja etovaa oloa pitkin pvää. Laskurin mukaan tänää siis vasta 3+0 ja LA 23.3.

Mulla aikasemmin jo 4,5-vuotias poika, mut näköjää aika tehny tepposet enkä muista kuinka esikoisen kohalla oli :D voiko näin aikasin tehä ees testiä?

Auttakaa toveria "mäessä" :D
 
Apteekissa oli testi jossa sanottiin et voi tehdä jopa 6päivää ennen odottetujen kuukautisten alkua. Predictor early. Kaikki oireilu niin kovin yksilöllistä varmasti milloin alkaa niin vaikea sanoa.
Toivotaan että olis tärpännyt!:)
 
Mulle ensimmäiset oireet tuli dpo7. Tänään dpo11 on pinkeät rinnat, aika kovat repäisykivut munasarjoissa, väsymystä, huteraa oloa, pahoinvointia. Niin ja kunnollisen positiivisen tetsin tein tänään. Eilen ja toissapäivänä aika hailurat haamut.
 
Turvotusta ja jatkuvaa nälkää sekä tihentynyttä pissalla käyntiä oli jo viikko ennen plussaa. Mutta mietin, että voivat olla vain menkkoja edeltävää oireilua. Jonkin verran oli myös pinna kireällä, mutta epäilin senkin johtuvan vain siitä ärtymyksestä, että kun ne menkat sieltä tulee. :D

Etova olo alkoi suunnilleen rv 5 eteenpäin. Ruokamielihalut on tosi nopeita, jonakin päivänä tekee jotain mieli ja seuraavana se jo ällöttää.
 
Mulla puolentoista vuoden yrityksen aikana ehdin monessa kierrossa kehittämään raskausoireita itselleni ennen menkkojen alkua. Mutta ennen tätä kiertoa ne menkat kyllä aina tuli. Eli itse en ainenkaan luottanut enää viimeisen puolen vuoden aikana mihinkään oireisiin, joita mahdollisesti ennen menkkoja ilmeni.

Mutta toisethan ilmeisesti raskauden aavistaa jo etukäteen.

Toivottavasti teillä olisi hyvin pullat uunissa. :)
 
Tänään 4+2 viikkoja ja ns.oireina olen pitänyt nännien arkuutta ja tämän viikon jatkunutta menkkamaista jomotusta. Myös 4päivää sitten oli pahoinvointipäivä jolloin epäilykseni heräsi ensikerran ☺
Jatkuva nälkä on myös, mutta se nyt ei ole mitään uutta :D
 
Mulla tuli ekat epäilyt tärpistä myös 5 päivää ennen menkkojen alkua: menkkajuiliminen alkoi ja huonot yöunet, jotka ovat tuttuja aiemmista keskenmenneistä plussista.
 
Kiitos teille vastauksista :)

Tein testin tolla Predictor Earlylla, mut negatiivista näytti... Menkkoja ei kuulu, mut oireet pysyy... Ehkä tässä on vaan kova tahtotila, joka tekee tepposet. :)
 
Mie tein tänä aamuna kaks positiivista selvillä viivoilla :) Viikot siis ilmeisesti 4+0.
Keskiviikkona alko menkkakipujen tapanen juilinta, joten olin ensin varma, että menkat on tulossa. Jomoilee vähän edelleen, nännit on ollu arat jo pitkään. Tänään ei oo oikeen ruoka maittanu, mut ei vielä varsinaista pahoinvointii oo ollu. Repäsykipuja tullu myös parin päivän ajan ajoittain. Siinäpä ne tänhetkiset oireet, olin varma että menkat alkamassa :grin Mutta kieltämättä joku etiäinen tuntunu tässä pari viikkoo... :)
 
Onnea plussasta sallahaa! :)
täällä menkkamaiset kivut jatkuu edelleen, mut menkkoja ei kuulu kumminkaan! Rinnat tosi kipeet ja eilen tuli myös noita repäsykipuja. En kuitenkaa viä uskalla toivoo, et ois tärppässy... Nyt on vaan kestäny nää oireilut niin kauan, että ihmetyttää ku ei ne menkatkaan sit kumminkaan tuu!
 
Mulla tuli palelua viime raskaudessa just plussan aikoihin.. Viikko pari sen jälkeen pientä nippailua vatsassa ja n viikon verran oli aamulla pientä kuvotusta. Eipä paljon mitään siis..
Nyt myös paleltaa hieman ja ehkä väsyttää vähän enemmän..
 
Eilen tuli digitestillä plussa :)
Parisen viikkoa on rinnat ollu niiin kipeät ja turvoksis ettei mitää rajaa.
Aamuisin todella huono olo, eilen alkoi menkkatyylinen kipuilu ( huomattavasti lievempänä ) ja jatkuu edelleen :)
Tämä väsymys on kyllä kaiken huippu
 
Onnea plussasta Naappero! :) kuinka pitkällä oot? Mulla olis laskurin mukaa 4+0, mut en vaan uskalla tehä viä uutta testiä :D mulla on tota ihme nippailua ollu tänää vähän väliä ja ravaan vessassa vähä väliä, ku jotai "lorahtaa" pöksyyn, mut valkkaria se edelleen vaan on. :)
 
Digitesti näytti 1-2 eli 3-4? :) Neuvolan muikkeli tosin veikkaili että saattaisi olla hieman pidemmälläkin. Elokuun alussa ultrassa katsotaan sitten paremmin.
Kauhea jännitys päällä ja tuntuu että vain kuvittelen ja näen unta..:nailbiting:
 
Mulla olis viikkoja kasas 5+3 ja kaikennäkösiä oireita on! Närästää, tissit on kipeet ja pientä menkkajuilintaa melkein koko ajan. Innolla odottaa, koska alkaa etomaan :-D Niin no hajuaisti on kans jo aika herkillä!
 
Mulla ei oo minkäänlaisia oireita vielä. Tänään 5+3. Menkat vaan ei oo alkanu :) Saas nähdä miten menee tää raskaus. Esikoisen oli h e l p p o raskaus kyllä .
Viimevuonna plussattiin 9.7 , nyt 12.7. :Heartred
 
Mullakaa ei kyl oo pahemmin oireita, mielialat kyl hyppii iha laidasta laitaan ja "repäisykipuja" välillä.. Oikeella alapuollella mahassa tuntuu välillä semmosta jomotusta, joten oonki miettiny onkoha vauva oikeessa paikassa vai ei..
 
Takaisin
Top