• Foorumilla on huoltokatko aamuyöllä tiistaina 23.9. noin klo 00.01 – 03.00. Pahoittelemme häiriötä!

Kuinka pian raskauden jälkeen pääsee käyttämään tuttuja vaatteita? - vai pääseekö ollenkaan?

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Iiris92
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä en farkkuja käytä juurikaan, mutta esikoisesta lähin synnäriltä ihan omissa trikoissa, eli palasin ihan suoraan käyttään omia kamppeita
 
Itsellä pian vuosi synnytyksestä ja en normi farkkuja ole käyttänyt. Hankin itselleni postpardum farkut ja niitä käytän edelleen. Tuskin enään palaan ns. Normifarkkujen käyttäjäksi 😆 Mulla ollut aina vaikea löytää mukavia farkkuja ja housuja jalkaan, niin näillä mennään.

Painoa tippunut alle alkupainon (-4kg), mutta vatsa ei ole ennen raskauden koosta pienentynyt. Kilot lähti alavartalosta 🙄 Oma tyyli ei ole pahemmin muuttunut, mutta meni pitkään, että tunsin oloni hyväksi taas käyttää vaatteita. Toki imetys vaikutti asiaan, varsinkin kun imetyspaitoja käytin pitkään. Nyt imetys sen verran vähentynyt, että voi taas normipaitoja alkaa käyttämään 😊
 
Itse en ole päässyt ollenkaan, synnytyksestä n. 1,5 vuotta. 😅 Kiloja tuli hyvin tavallisesti, joku 14 yhteensä, mistä sairaalaan jäi tasan ne lapsen painamat neljä kiloa. Loput 12 jämähti kiinni kuin liima huolimatta siitä, että olen liikkunut aika paljonkin ja syönyt tavalliseen tapaan. Lopetin imetyksen elokuussa ja sen jälkeen heti tippunut 2 kiloa eli näköjään imetys vaan saanut kropan ihan jumiin. Ennen raskautta en lihonut ja olin hoikka, vaikka söin miten sattuu ja paljon herkkuja. Ihmeellisiä nämä hormonit. No nyt kun on taas uusi yritys uuden vauvan osalta menossa, niin hyvin kaukaiselta näyttää paluu ekaa raskautta edeltäneisiin vaatteisiin. 😅 Voi olla että jää ullakolle ikuisesti.
 
Takaisin
Top