Kuinka pian menit sairaalaan synnytyksen käynnistyttyä?

Mulla toinen muksu 1h30minuutissa ja viikkoo ennen laskettua-aikaa. Kävelin näytille synnärille ja salissa meni vedet ja muksu synty.
Eivät olleet valmistelleet ees salia koska ei kuulema synnytykseentuleva äiti tolleen vaan kävele saliin ja synnytä :laughing002


Kolmas tuli reilu kolme viikkoo ennen laskettua-aikaa ja alle tunti meni ekasta kipeestä supistuksesta ku muksu oli ulkona. Lähin heti viemään isommat muksut hoitoon ja hoitopaikka oli onneks matkanvarrella sairaalaan . Just ja just kerkesin synnytyssaliin ku meni veden ja sain ponnistaa.

Viimeisimmästä synnytyksestä 7vuotta joten saas nähä miten tällä kertaa menee ja monestikko väärä hälyytys :laughing002
 
Muokattu viimeksi:
Ekasta mentiin vajaa 12 h vesien menosta kakkosesta ja kolmosesta oli supistellu koko päivän ennen vesien menoo illalla lähettiin aika pian vesien menon jälkeen kunhan lapsenvahti oli tullu kun vesien menosta ne todelliset kipeet supistukset alko. Just näppärästi pari- puol tuntia ennen puolta yötä.
 
Vedet meni klo 23, ei yhtään supistanut. Soitin sairaalaan ja sain luvan nukkua kotona kaksi tuntia, sitten pitää tulla sen verran käymään, että tutkitaan bakteeritilanne. Kahden tunnin nokosten jälkeen taksilla sairaalaan, edelleen ihan kivuttomana.

Kotiin ei kuitenkaan lähdetty, koska vauva oli yllättäen perätilassa. Tie vei siis lääkärin kautta yön klo 3 magneettikuvaan. Kesken kuvauksen supistukset alkoivat, ja jo klo 6 oli vastasyntynyt sylissä.
 
Vesien menon jälkeen heti sairaalaan. Sektioon oltiin menossa niin täyty lähteä heti ettei päässyt synnytys kunnolla alkamaan kun vauva oli perätilassa ja paikat liian ahtaat sillä tavalla synnyttämiseen. Sain siellä pari tuntia odotella supistusten kanssa leikkaussaliin pääsyä. :grin Vedet meni melkein ku leffoissa. Ja suunniteltuun sektioon 9 päivää aikaa, laskettuun aikaan 12 päivää.
 
Ekassa säännölliset supistukset alkoi yöllä joskus kl 2, sairaalaan mentiin päivällä klo 12 ja tyttö synty siitä seuraavana aamuna klo 5.20, huh :D

Tokasta säännölliset supistukset alko klo 22, sairaalaan menin painostettuna näytille joskus puolen yön jälkeen ja poika synty jo klo 2. Olin ihan ihmeissäni, kun kävikin niin nopeasti :D
 
Ekasta olin käynnistyksessä, niin olin jo siis sairaalassa.
Mutta kakkosesta lähdettiin miltei heti synnärille ja hyvä niin. Molemmat synnytykset olleet vain reilu 5 tuntia. Siinä ei hirveästi odotella, tai ainenkin tuntui siltä. :p
 
Takaisin
Top