Kuinka paljon te teette ovistestejä ja raskaustestejä?

  • Ketjun aloittaja Auniainen
  • Aloituspäivämäärä
A

Auniainen

Vieras
Näitä keskusteluja lukiessa tulee ihmeteltyä että kuinka hirveesti raskauttatoivovat tekew kaikenlaisia testejä.
Vuosien yrityksen aikana mä tein yhteensä 3 raskaustestiä (joista yks siis tää jonka tulos potkii vattassa). Ja kaksi muutakin niistä tein niin että menkat selkeesti myöhässä.

Ovulaatiotestejä tein 3kuukauden aikana muutamia ja sitten Letrozolin käytön alkuun myös muutamia kun lääkäri näin ohjeisti tekemään.

Keskustelujen perusteella osa tekee mm. raskaustestejä joka kierrosta useita ja juurikin silläkeinoin että kp24/32.
Kertokaa mulle miksi? Eikö epätoivo ja pettymykset pahennu jokaisen negatesti n jälkeen?
 
Koska mua stressaa huomattavasti enemmän se että oon epätietoisuudessa onko ovis ollut ja milloin ja oisinko raskaana vai en. Nyt 1.5v jälkeen en ole ihan niin paljon r-testejä tehnyt kuin alle vuoden yrityksessä. Jotenkin uskoo jo kerrasta tai kahdesta ettei vieläkään onnistuttu. Mutta mun mielestä se että testaa paljon tai vähän riippuu paljon luonteesta ja kumpikin on oikea tapa jos se tuntuu itsestä hyvältä.

Muoks. Ja sama pettymyshän siitä tulee tiesi sen sit menkkojen alkamisesta tai testistä kun molemmat kertoo negatiivisesta tuloksesta.
 
Ainiin piti vielä sanoa että sikskin haluan aina testata että näkisin onko mitään kiinnittymistä edes yrittänyt tapahtua, sillä jo kemiallinen antaisi hieman toivoa, kun vielä en ole kertaakaan raskaudesta johtuvaa positiivista testiä/haamua saanut.
 
Itse myönnän, että aiemmin tein kuukausittain 2-10 ovulaatio- ja raskaustestiä (yhteensä), jotenkin ajatteli että helpottaa kun tietää missä mennään vai mennäänkö. Nyt kesäkuussa tulleen km jälkeen en ole jaksanut testata enää "turhaan", tulee jos tulee ja testaan vain jos menkat myöhästyisi reilusti.
 
Takaisin
Top