Kuinka päädyitte kumppaninne kanssa yhteen?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Kuten otsikossa kysytään, kuinka päädyitte kumppaninne kanssa yhteen? Huomasitteko vain ennen pitkää muuttaneenne saman katon alle vaikka ette edes seurustelleet vai liittyikö asiaan rakkauden tunnustuksia tai "alaks olee?" henkinen kysymys?

Me tavattiin alunperin yhteisen mielenkiinnon kohteen kautta. Nähtyämme toisemme ryhdyimme viestittelemään tiiviisti, sitten pian nähtiin kahdenkesken - ihan vain kavereina. Ja palattiin kotiin pyörällä päästämme. Seuraavalla tapaamiskerralla kaksi hämmentynyttä nuorta kertoi toisilleen ihastuneensa. Siitä jatkettiin matkaa käsikädessä. :)
 
Tunnettiin jotain yhteenkuuluvuuden ja sielunkumppanuuden tunteita. Mitä ei ollut aikaisemmin muiden kanssa tuntunut.
 
Tavattiin ekaa kertaa jo muutama vuosi ennen kuin päädyttiin yhteen. Silloin ei oltu vapaita, joten vaikka jotain kemiaa oli, mitään ei tapahtunut. Kun sitten neljä vuotta myöhemmin tavattiin uudelleen kumpikin tahoillamme eronneina, oli se aika selvä peli heti. Pari viikkoa tapailtiin ennen kuin mies uskalsi sanoa ääneen ilmassa leijuneen ajatuksen siitä, että sitoudutaan toisiimme eikä tapailla muita - vaikka eipä siinä kyllä kummallakaan ollut kukaan muu mielessä ennen sitäkään.
 
Tavattiin yhteisen tutun kautta. Tai jos tarkkoja ollaan, olin tutustunut yhteen hänen ystäväänsä joitakin kuukausia aiemmin ja tavallaan tapailin häntä. Ei seurusteltu eikä meillä ollut mitään vakavaa, mutta hengailtiin yhdessä ja jonkinlaista vispilänkauppaa saattoi olla. Kerran kun olin tämän miehen kanssa baarissa, nykyinen mieheni tuli paikalle ja näimme ensimmäisen kerran, kiinnitin häneen huomiota ja kyselinkin vähän hänestä yhteiseltä kaveriltamme. Sain kuulla että hän on varattu, joten jätin asian sikseen. Muutamaa kuukautta myöhemmin olin kotibileissä mihin hän saapui ja aloimme jutella. Kävi ilmi, että hänkin oli kiinnittänyt minuun huomiota, mutta ei tehnyt mitään, koska luuli, että seurustelen hänen kaverinsa kanssa. Lisäksi tämä kaveri oli minulle huijannut hänen tilanteestaan, ei ollut varattu silloinkaan kun tapasimme ensimmäistä kertaa ja jäi kotibileisiinkin selvin päin ihan vain sen takia että selvittäisi tilanteeni tällä kertaa itse. Siitä se sitten lähti.
 
Oltiin alkuun ystäviä. Vähän aikaa meni näin ja sitten oli pakko todeta että on tässä ystävyyttä enemmän. :)
 
Mies laittoi fb viestiä ja vastasin hänelle. Video keskustelujen kautta ihastuimme toisiimme ja tunteet kuumeni ja vahvistui ensimmäisellä tapaamisella ja melko selvää oli jo keskusteluissa, että meistä tulee jotain aivan muuta kuin ystävät tai tutut. Keskustelujen lomassa keskustelu meni aletaanko olemaan.
 
Tavattiin töissä. Vappuna päädyttiin samaan baariin ja siitä jatkoille. Seuraavana viikonloppuna oli firman saunailta, sinne mentiin käsi kädessä ja poistuttiin yhteiseen osoitteeseen yöksi. Pikkuhiljaa miehen tavaroita alkoi eksyä enemmän ja enemmän minun luokse. Sitten raskaustesti näyttikin jo plussaa ja se oli menoa sitten :Heartred Tuosta vapusta tuli 10 vuotta kuluneeksi tänä vuonna :Heartred
 
Mun kaverilla oli miehen kaverin kanssa säätöä ja sen takia mentiin hengailee miehen, miehen kaverin ja miehen veljen kanssa miehen veljen luokse. Mies iski heti silmänsä minuun ja ihastui kuulema ensisilmäyksellä, mutta itse en heti lämmennyt miehelle. Kahville kuitenkin suostuin moneenkin kertaan miehen kanssa lähtemään ja pian aloinkin huomata, että hänhän on ihana tyyppi ja ihastuin häneen, jolloin aloimme myös seurustella. Nyt ollaan 10 vuotta kuljettu yhdessä samaa polkua pitkin. :Heartred
 
Me tutustuttiin yhdellä chat palstalla (ei deitti). Sen jälkeen mies ajoi kaks kertaa melkein toiselle puolelle suomea käymään, ja kolmannella kerralla mä lähdin kamojeni kans mukaan. Mentiin melkein heti naimisiin ja yhdessä ollaan oltu nyt 14v. Kertaakaan en ole katunut :love7
 
Takaisin
Top