Kuinka monta lasta haluat?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Tämä asia toki voi muuttua ajan myötä, mutta kuinka monta tällä hetkellä haluaisit? Vai onko lapsiluku jo täynnä?

Itse haluaisin kaksi tai kolme lasta. Tällä hetkellä on vasta yksi, mutta kaipa tässä vielä ehtii.

Meillä on viisi lasta ja minä haluaisin vielä yhden :rolleyes: Miehen mielestä lapset olisi nyt tässä, ja kai mäkin oikeesti olen sitä mieltä, mutta mutta... Joku joskus sanoi, että mun syli on kai aina sitä yhtä vajaa :grin Krooninen vauvakuume jne :p

Nuorena ajattelin aina et haluan kolme lasta. Nyt on kaks ja ihan hyvä meidän on näin ainakin toistaiseksi.. Kyllä mulla jonkinlainen vauvakuume on, mut varsinkaan nyt ei tunnu siltä et olis oikee aika hankkia kolmatta. Ehkä joskus vuosien päästä sitten..Mut hyvä meidän tosiaan on näinkin. Olen kiitollinen että edes ylipäätään on saatu lapsia, kun ei se niin itsestään selvää ollut. Enkä ookkaan ees varma et kestäisinkö sitä jos taas joutuisi yrittään kauan ilman tulosta, joten voi olla parempi kun en ees yritä.

Mie haluisin viel yhen, sit olis viisi lapsukaista, jotenkin tuntuu et siihen tyytyisin, vaikka kroonista vauvakuumetta kärsinkin :)

Olen aina halunnut vähän isomman perheen, mutta en kuitenkaan ihan suurperhettä. Katsotaan muuttuuko mieli, mutta tällä hetkellä neljä lasta tuntuu kivalta luvulta.

Meillä on 5 lasta ja kuudes tulossa:) Meidän perheen piti olla täynnä viidennen lapsen jälkeen mutta tämä ylläri vaavi päätti meille tulla joten jos kaikki menee hyvin niin meidän lapsiluku on 6lasta:)

Ennen äitiyttä ajattelin että kaks tai kolme lasta. Nyt lapsia kaksi, ja kyllä vielä kolmas olisi haaveissa vähän myöhemmin ja neljäskään ei kuulosta hullummalta. :)

Ennen lapsia ajattelin et max 1-2 lasta. No nyt niitä on kolme ja mä haaveilen et mies joskus vielä suostuis neljänteen :)

Meillä on kolme lasta ja on ollut puhe, että neljäs vielä joskus. Todennäköisesti sitten tulee se viideskin vielä.. :D

Niin monta kuin tulee. Saattaa olla, että yhteen jää, kun ikää on sen verran, ettei enää enempää onnistu.

Ehdottomasti ainakin vielä toisen! Ite rakastan mun sisaruksia, ajatuskin et lapsella ei ois tekee pahaa. Kolmesta haaveilin nuorempana, mut voi olla että kahteen jää :D

Haaveillaan miehen kanssa 3-4:stä lapsesta, mutta saapi nähdä. Vasta eka raskaus puolivälissä tällä hetkellä. :D

Tämä asia toki voi muuttua ajan myötä, mutta kuinka monta tällä hetkellä haluaisit? Vai onko lapsiluku jo täynnä?

Itse haluaisin kaksi tai kolme lasta. Tällä hetkellä on vasta yksi, mutta kaipa tässä vielä ehtii.[/QUOTE
?

Meillä puhuttiin suhteen alussa tusinasta nyt on kuudes tulossa, en tiedä tuleeko vielä. Riippuu siitäkin kuinka terveitä on?

Kahdeksan :grin No tuskin niin montaa tulee kylläkään. 6 on aina ollut haaveissa. Nyt on 5 ja kuudetta toivotaan tässä jossain vaiheessa kunhan pienin vielä muutaman kuukauden kasvaa, on nyt 6kk ja vanhin kohta 7v. Vähän olen kyllä haaveillut jo seiskastakin mutta raskausaika on yhtä pahoinvointia (ja oksentelemista) niin hyvä jos yhden raskauden vielä jaksais jos vaan vielä kuudes meille suodaan :)

Haluaisin kaksi tai kolme :) yhtään ei vielä ole mutta jos tämä raskaus hyvin menisi, lokakuussa saisimme sen ensimmäinen :) enemmän kuin yksi sillä itsellänikin on isosisko ja hän on ollut aina tuki ja turvani joten olisi ihana jos omatkin lapset tulisivat hyvin toimeen ja heistä olisi toisilleen seuraa ja apua, aina :Heartred

Toinen vielä ainakin ja ehkä kolmas sitten joskus. Sovittu on ettei lukkoon lyödä mitään.

Me vasta yritellään sitä ensimmäistä, mutta ajatuksissa on aina ollut kolme tai neljä. Neljä on kyllä sitten jo ehdoton maksimi ja kolme kuulostaa näin äkkiseltään ajateltuna täydelliseltä lukumäärältä. Itse olen pienestä perheestä ja tuntuu vieraalta ajatus mistään kovin suuresta lapsikatraasta.

Olen melko nuoresta asti sanonut, että vähintään kolme. Nyt kuitenkin tämän ensimmäisen raskauden hyperemeesin johdosta on mielipide kummasti muuttunut. :joyful: Nykyään sanonkin, että enintään kaksi. :) Rakastan lapsia todella paljon, mutta en usko että psyykkisesti kestän tuon luokan pahoinvointia 9kk putkeen kovin montaa kertaa.

Takaisin