Kuinka löysit Vau.fi foorumin?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Onnea raskaudesta ja tervetuloa sekä odottajaryhmään että uusille käyttäjille tervetuloa foorumille! 💖 Meitä kiinnostaa kovasti, kuinka löysitte Vau.fi sivuston ja tämän meidän keskustelufoorumin. Vastauksenne antaa meille ensiarvoista tietoa siitä, kuinka takaamme sen, että jatkossakin uudet käyttäjät löytävät meidät. 😊

Oon aikoinaan vuosia sitten jo yhtä lapsistani odottaessa täällä kirjoitellut, googlaamalla palstan löytänyt. Silloin olin eri nimimerkillä tosin, hukkasin vuosien saatossa ne tunnukset.

Sama, aiemmin oon kirjoitellut tänne kun yritettiin luomuna vielä ja tuli keskenmenoja, mutta mun tunnus oli vuoden tauon aikana jotenkin nollautunut tai jotain niin nyt uudella :) Googlesta varmaan löytyi. Tosin nyt yksi kaveri suositteli myös, hän siis näissä lasketun ajan ryhmissä pyörinyt, ei tiennyt että oli jo mulle tuttu.

Lapsettomuushoitojen alkaessa etsin muiden kokemuksia ja vertaistukea, niin päädyin tänne.

Googlen kautta kun etsin vertaistukea keskenmenoon löysin tämän keskustelufoorumin jota lueskelin. Nyt uuden raskauden myötä uskaltauduin tekemään oman käyttäjätilin.

Muistaakseni ystävä vinkkasi tästä foorumista esikoisen odotuksen aikaan.

Mä löysin myös aikanaan lapsettomuuspuolen etsiessäni vertaistukea ja kokemuksia inseminaatiosta ja ivf-hoidoista.

Takaisin