Kuinka löysit Vau.fi foorumin?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Onnea raskaudesta ja tervetuloa sekä odottajaryhmään että uusille käyttäjille tervetuloa foorumille! 💖 Meitä kiinnostaa kovasti, kuinka löysitte Vau.fi sivuston ja tämän meidän keskustelufoorumin. Vastauksenne antaa meille ensiarvoista tietoa siitä, kuinka takaamme sen, että jatkossakin uudet käyttäjät löytävät meidät. 😊

Kukaan ei oo näköjään vastannut 🙈 Mä löysin yritysaikana kun googlailin keskusteluja aiheesta. Sitä kautta foorumi tuli tutuksi, ja tiesin, että joka raskauskuukaudelle on oma ryhmänsä!

Ite kirjoittelin samaiselle palstalle jo vuonna 2009 odotusaikana. ❤️ Aika hauskaa oli löytää itsensä noista vanhoista keskusteluista.

Ryhmä oli silloin tärkeämpi kuin toinen missä kirjoittelin. Tällä porukalla tavattiinkin. Kerran vuokrattiin mökki, jossa yövyttiin vauvojen kanssa, kun olivat ehkä n. 6kk vanhoja. Vain äidit ja vauvalauma. Oli ihanaa. 😊

Jo aikanaan esikoisen aikana vau:lla taisi olla ehkä forumi tai ainakin saitti. Silloin sai myös odotusajan kirjan apteekista. Oi niitä aikoja, olisipa se vielä tallessa. No nr 2. Odottaessa oli ainakin jo forum, silloin täällä aktiivisesti kirjoittelin, kuin myös nr. 3 aikana. Nr 4. Aikana en nyt ihan tarkkaan muista, en ainakaan kovin aktiivinen ollut. Ja koko saitti unohtunut sitten vuosiksi välissä, kunnes etsiskelin tietoa raskaudesta viikko viikolta ja hämmästyttävää kyllä niin mä muistin mun tunnarit tänne ja täällä sitä ollaan taas! ❤️

Takaisin