Kuinka löysit Vau.fi foorumin?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Onnea raskaudesta ja tervetuloa sekä odottajaryhmään että uusille käyttäjille tervetuloa foorumille! 💖 Meitä kiinnostaa kovasti, kuinka löysitte Vau.fi sivuston ja tämän meidän keskustelufoorumin. Vastauksenne antaa meille ensiarvoista tietoa siitä, kuinka takaamme sen, että jatkossakin uudet käyttäjät löytävät meidät. 😊

Olen jo vanhempi käyttäjä, joten en kyllä yhtään muista miten löysin. :D Se tieto taitaa onneksi löytyä edelleen edellisestä ryhmästä. Harmi kun vaukirja muuten aikanaan loppui. Vieläkin kirpputorilta etsiskelen lapsille niitä kirjoja…

Mä aikanani näin vau.fi jonkun mainosjulisteen neuvolassa ja olisinko sitten raskausjuttuja googlaillessa päätynyt keskustelupalstalle. Mutta muuta vuosi jo täällä pyöritty🤭

Minäkin löysin tänne silloin aikanaan kun aloin edellistä odottamaan. Nyt on vanha ryhmä alkanut jo hiipua, mutta tämä ryhmä tuntuu olevan sitäkin eloisampi kun aina on tullut läjä uusia viestejä kun käy täällä kurkkaamassa. 😅

Raskauslaskurissa tuli vastaan tämä foorumi. Olin kyllä tietoinen myös aiemmissa raiskauksista, mutta vasta nyt liityin!

En muista miten päädyin tänne mutta ainakin maaliin menneiden raskauksien osalta olen ollut melko aktiivinen käyttäjä. Itse asiassa taisinpa olla jo aikaisemmin muissa ryhmissä keskenmenneiden osalta (eka 2017).

Iltatähdestä plussattuani v. 2022 googlasin itseni tänne. Edellisestä odotuksesta oli kulunut 12 vuotta, eikä vanhaa luottovauvakeskustelualustaani enää ollut olemassa.

Minäkin päädyin tänne Googlen kautta, kun tuli kaikenlaista tietoa etsittyä yrittämiseen liittyen.

Googlen kautta on tullut käytyä sivulla ja sisko mainitsi että tältä foorumilta saa vertaistukea.

Takaisin