Kuinka löysit Vau.fi foorumin?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Onnea raskaudesta ja tervetuloa sekä odottajaryhmään että uusille käyttäjille tervetuloa foorumille! Meitä kiinnostaa kovasti, kuinka löysitte Vau.fi sivuston ja tämän meidän keskustelufoorumin. Vastauksenne antaa meille ensiarvoista tietoa siitä, kuinka takaamme sen, että jatkossakin uudet käyttäjät löytävät meidät. 😊

Esikoisen odotusajasta lähtien eli v. 2020 alkaen olen täällä enemmän tai vähemmän pyörinyt. 😊

Esikoisesta olin täällä myös, vaikkakin silloin eri nimimerkillä, silloin en ollut yhtä aktiivinen.
Nyt olen ollut erittäin aktiivisena vuoden verran, kun aloitettiin yrittämään toista.

En muista tarkalleen mistä tänne aikoinaan löysin, mutta esikoisen aikaan seurailin välillä täällä keskustelua. Silloin ei tullut juurikaan kirjoiteltua, ajattelin jos nyt koittaisin olla aktiivisempi :Grinning Face:

Uskaltauduin Facebookista ettimään elokuisten ryhmää ja jonkun ryhmän kommenteissa oli tästä maininta. Joten rekisteröidyin nyt ekaa kertaa ja tää on ihan eka kommentti tänne vaikka jo vuosia forumin eri palstoja lukenu.. vähän hirvittää osaanko ”säännöt” 😅

Mä löysin tänne ihan sen neuvolasta saadun oppaan avulla. Mä vähän alkuun välttelin googlettelemasta liikaa, eikä oikeen ollut energiaakaan sen väsymyksen kanssa. JOtenkin sitä halusin odotella vähän kauhemmin, ja nyt vasta alkaa tuntua todelliselta asia :smiling face with heart-eyes:

Taidin googlettaa raskauslaskuria ka sitä kautta sit tänne keskustelu palstalle eksyin
Hienosti löydetty! Täältä saa halutessaan monenmoista tukea ja ehkäpä myös vinkkejä vaikka "konkari" jo oletkin.
Toivottavasti aioit teidän oman kuun salaisten ryhmään liittyä 👏

Takaisin