Kuinka löysit foorumille?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Onnea raskaudesta ja tervetuloa sekä odottajaryhmään että uusille käyttäjille tervetuloa foorumille! Meitä kiinnostaa kovasti, kuinka löysitte Vau.fi sivuston ja tämän meidän keskustelufoorumin. Vastauksenne antaa meille ensiarvoista tietoa siitä, kuinka takaamme sen että jatkossakin uudet käyttäjät löytävät meidät. 😊
 
Olen pyörinyt välillä lukemassa jo pidempään mutta kirjauduin vasta kun IVF-hoidot oli alkamassa. Täällä on todella hyviä ketjuja, joista on oppinut ihan valtavasti!
 
Lueskelin foorumilla jo esikoisen yritysaikana, mutta rekisteröidyin vasta plussan jälkeen. Sen jälkeen täällä on tullut lueskeltua ja kirjoitettua vertaistukea hakien.
 
Raskauslaskurin kautta minäkin. Olen lähinnä kartellut tätä paikkaan trollausmaineen takia. Nyt jotenkin alkoi kiinnostaa tämäkin.
 
Raskauslaskurin kautta minäkin. Olen lähinnä kartellut tätä paikkaan trollausmaineen takia. Nyt jotenkin alkoi kiinnostaa tämäkin.

Tämä foorumi on oikeasti tosi kiva paikka 😊 mä olen löytänyt tätä kautta jo monta ystävää 💞
 
En oo muiden alustojen käyttäjä, mutta mitä googlen kautta on päätynyt vaikka vauva.fi tai kaksplus, niin kyllä täällä olen kaikista vähiten törmännyt trollaamiseen. 😄
 
Joo samaa mieltä. Aiempi mielikuva on varmaan yleiseltä puolelta. Toisella foorumilla pyörii enemmän tosi ikäviäkin trolleja, toisin kuin täällä.
 
Kaipasin aikoinaan kokemuksia lapsettomuushoidoista ja googlen kautta tieni löysi tänne. Paljon ketjuja lukenut vuosien saatossa, mutta rekisteröidyin ihan vasta.
 
Itsekin löysin raskauslaskurin kautta tämän, kesti vain jonkin aikaa ennen kuin ymmärsin liittyä itsekin mukaan.
 
Takaisin
Top