Kuinka löysit foorumille?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Onnea raskaudesta ja tervetuloa sekä odottajaryhmään että uusille käyttäjille tervetuloa foorumille! Meitä kiinnostaa kovasti, kuinka löysitte Vau.fi sivuston ja tämän meidän keskustelufoorumin. Vastauksenne antaa meille ensiarvoista tietoa siitä, kuinka takaamme sen että jatkossakin uudet käyttäjät löytävät meidät. :Smiling Face With Smiling Eyes:

Yritysaikana tuli googleteltua kaikkea mahdollista ja usein täältä löyty mehevät keskustelut. Päätin siis rekisteröityä ja tulla linjoille mukaan. 😁

Täytyy sanoa että mä en edes muista. Olisinko joskus googlannu.

Esikoista odottaessa selailin foorumeita mistä saisi hyvää vertaistukea ja muiden kokemuksia. Tämä löytyi ja olen tykännyt👍🏼😊

Mä oon kanssa esikoista oottaessa löytäny tieni tänne googlen kätköistä ja sille tielle oon jääny 😁

Oon myös selaillut foorumia ensimmäisen kerran esikoisen raskausaikana. Keskenmenon ja geneettisen keskeytyksen jälkeen varsinkin halusi etsiä tietoa siitä, millaisia kokemuksia muilla mahdollisesti on. En oo aiemmin itse kirjoitellut mitään, mutta aika taisi olla nyt kypsä😀

Mä oon esikoisen aikaa pyöriny täällä hyvinkin aktiivisesti ja ajattelin nyt tästäkin palailla tänne katsomaan vieläkö täällä ihmiset kirjoittelee.

Mä muistelisin esikoista odottaessani olleeni alkuun jollain toisella keskustelupalstalla ja sieltä lukeneeni, että vau.fi on parempi 😁

Aloin selailla netistä, löydänkö jostain keskusteryhmän jossa olisi odottajia suht samassa vaiheessa. Vertaistukea ja -iloa lähdin siis etsimään.😊

Esikoista yrittäessä halusin vertaistukea mahdollisimman anonyymisti ja googlettelulla taisi foorumi löytyä.

Joskus jo vuosia sitten vauvakuumeissa luin, esikoista yrittäessä ja odottaessa suht aktiivisesti seurasin ja kirjoittelin. Sitten viime.kesänä rupesi taas kaipaamaan vertaistukea yritykseen ja täällä taas kirjoitellaan.

Muistellen vanhempien lasten odotusaikoja ja siitä sitten googlailemaan! Vieläkin tekemisissä yli 13v sitten odotusryhmissä tutustumiin äiteihin :red-heart:

Itse olen ns vanhaa kalustoa jo täällä, oon tainut liittyä joskus esikoista jo yrittäessä 2016 :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

Alunperin jo jokunen vuosi ennen esikoisen yritystä, kun apteekista tarttui opas matkaan, mutta liityin vasta esikoisen odotusaikana.

Esikoisen myötä löytyi mukava porukka lokakuiset 2021, ihanan aktiiviselta vaikuttaa tämäkin ryhmä.

Vitsit nyt täytyy äkkiä näpytellä että pääsis salaiselle puolelle pian :smiling-eyes:

No googlehan se kaiken kertoo ja tietää 😅✌️ yritys aikana tietoa etsiskelin mutta nyt vasta sain aikaseks ihan kirjautua tänne 😊

Takaisin