Kuinka löysit foorumille?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Onnea raskaudesta ja tervetuloa sekä odottajaryhmään että uusille käyttäjille tervetuloa foorumille! Meitä kiinnostaa kovasti, kuinka löysitte Vau.fi sivuston ja tämän meidän keskustelufoorumin. Vastauksenne antaa meille ensiarvoista tietoa siitä, kuinka takaamme sen että jatkossakin uudet käyttäjät löytävät meidät. :Smiling Face With Smiling Eyes:
 
Joka paikasta yritin löytää vertaistukiryhmää syyskuun -23 odottaville, mutta olen ilmeisesti ensimmäisiä plussaajia :D Löysin onneksi tämän.
 
Etsiskelin joskus aiemmin internetin taitoksista kokemuksia lapsettomuushoidoista, ja haku ohjasi tälle foorumille.
 
Löysin esikoisen aikaan jo eli 2019. Varmaan googletin jotain raskauteen liittyvää ja päädyin tänne. Meillä on ollut kiva 2019 porukka, niin katsotaan josko löytyisi vastaava vertaistuki toisellekin 😊
 
Hauska nyt vasta satuin huomaamaan, että olen rekisteröitynyt tänne jo vuonna 2011 odottessani kakkosta 😂 Ihmettelin kun sähköpostiosoite olikin jo käytössä kun yritin rekisteröityä, mutta en millään muista milloin olisin rekisteröitynyt 🤭
 
Rekisteröidyin jo esikoista odottaessa, mutta ei tullut silloin juurikaan kirjoiteltua tänne. Tämä tuntuu nyt helpolta kanavalta vertaistuelle, kun raskaus on vielä niin alussa ja salaisuus kaikille muille paitsi puolisolle. 😊
 
Löysin tänne jo vuonna 2015 jostain Googlen kautta varmaan. Nyt tulin sitten juurikin siksi, että en kovin mielellään kerro raskaudesta muille ennenkuin on paremmat viikot🙂
 
Alunperin apteekista nappasin sen vauva-opuksen :Grinning Face With Smiling Eyes: Esikoisesta kirjoittelin tänne myös hieman vanhalla nimimerkillä.
 
Toista odotellessa löysin tämän foorumin, joka oli ihana vertaistukiryhmä koko odotuksen ajan. Tänne on mukava kirjoitella ja jakaa kuulumisia, kun vielä ei kerrota lähipiirille.
 
Täällä kirjoiteltu jo aikanaan -13(?) kun toivottu esikoista, nyt palasin kun mielen sopukoista tämän muistin 😄
 
Googlella etsin jotain ja tämä tuli vastaan! Kaipasi juuri anonyymia keskustelua, kun en tykkää facebookissa yms omalla naamalla asioista niinkään puhua.
 
Tässä oon pohtinut että ois kiva saada äitikavereita ja mietein mistä vois löytää juttukaveria jne. Sit muistin että yks tuttu kertoi olleensa aikanaan tällaisessa paikassa ja päätin ruveta tutkiin ja löysin tänne. 😊
 
Tässä oon pohtinut että ois kiva saada äitikavereita ja mietein mistä vois löytää juttukaveria jne. Sit muistin että yks tuttu kertoi olleensa aikanaan tällaisessa paikassa ja päätin ruveta tutkiin ja löysin tänne. 😊
Parempi myöhään kuin ei ollenkaan! Toivottavasti sun toiveesi juttukavereista toteutuu 🍀
 
Takaisin
Top