Kuinka löysit foorumille?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Onnea raskaudesta ja tervetuloa sekä odottajaryhmään että uusille käyttäjille tervetuloa foorumille! Meitä kiinnostaa kovasti, kuinka löysitte Vau.fi sivuston ja tämän meidän keskustelufoorumin. Vastauksenne antaa meille ensiarvoista tietoa siitä, kuinka takaamme sen että jatkossakin uudet käyttäjät löytävät meidät. :Smiling Face With Smiling Eyes:
 
Olin esikoista odottaessa toisella foorumilla, mutta se on ehtinyt tässä 8 vuoden aikana kuihtua, niin halusin etsiä toisen. Siten päädyin tänne 😊 Samalla nimimerkillä mennään!
 
Löysin tänne jo edellisen raskauden aikana. Mukava jutella anonyymisti raskausjuttuja jo ihan alusta asti kun tilanne on vielä sen verran tuore ettei kehtaa edes ystäville sanoa 🤭
 
Esikoisesta tuli jo seurailtua foorumin menoa, mutta toisilla tunnuksilla. Nyt vuosien jälkeen ei mitään muistikuvaa, mitkä ovat vanhat tunnukset tuolloin olleet saatika mitä sähköpostia olisin tuolloin käyttänyt..😅
Keväästä lähtien tuli seurailtua hiljaisesti Kuumeilijoiden keskustelua, kun oma yrittäminen alkoi.
 
En vielä uskaltanut somessa liittyä vauvaryhmiin (ettei esim. FB ala suosittelemaan mutsille tai tutuille ryhmää ja mainitse, että olen jäsen 😆), joten mietin, mistä löytäisi parhaiten vertaistukea. Sitten muistin vau.fin ja täällä ollaan!
 
Täällä on tultu hengailua esikoisen odotusajasta saakka, joten luontevaa on myös jatkaa täällä. :smiling-eyes:
 
Löysin tänne jo edellisen raskauden aikana. Mukava jutella anonyymisti raskausjuttuja jo ihan alusta asti kun tilanne on vielä sen verran tuore ettei kehtaa edes ystäville sanoa 🤭
Sama täällä.. kuopuksen odotusaikana liityin täällä , mutta sain potkut ryhmästä ko en oo kirjoittanut sinne monta kuukauteen niin ei se minua haittanut. Nyt uusi raskaus niin tänne uudestaan 😅
 
Takaisin
Top