Kuinka löysit foorumille?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Onnea raskaudesta ja tervetuloa sekä odottajaryhmään että uusille käyttäjille tervetuloa foorumille! Meitä kiinnostaa kovasti, kuinka löysitte Vau.fi sivuston ja tämän meidän keskustelufoorumin. Vastauksenne antaa meille ensiarvoista tietoa siitä, kuinka takaamme sen että jatkossakin uudet käyttäjät löytävät meidät. :Smiling Face With Smiling Eyes:
 
Googlaamalla, vahingossa , vuonna 2015 ihan alkuvuodesta kun etsin vertaistukea esikoisen odotukseen 😄 (olin ensimmäinen odottaja kaveripiirissä)
 
Oon ollu täällä jo esikoisen odotusajasta lähtien eri ryhmissä.
 
Löysin tänne 2013 odottaessani esikoista. Sen jälkeen on seilattu lapsettomuuspuolella ja taas raskauspuolella. Välillä aktiivisemmin ja välillä ollut taukoja välissä.
 
Itse päädyin tänne kuumeillessani esikoista ja sen jälkeen vieraillut foorumilla välillä aktiivisesti välillä harvemmin. Uusi tulokas aktivoi jälleen tarpeen ajatusten vaihtoon 😍
 
Löysin tän kun kuumeilin itekseni ja mua mietitytti joku asia jonka tietty googlasin ja sitten haku löysi ketjun missä oli samat hakusanat (eli joku dpo2 nipistely tyylii😂) ja avasin sitten jonkun tosi vanhan Raskaaksi202* ketjun, luin sen ihan kokonaan ja niitä sivuja oli siis ihan jäätävä määrä mutta kolusin sen viikossa läpi 😂 Sit tutustuin paremmin ja löysin Raskaaksi2022 ketjun johka itsekkin liityin ❤️
 
Päädyin aikoinaan lapsettomuuspuolelle foorumille (varmaan googlen kautta) ja sen kautta bongasin myös nämä laskettuaika ketjut 🙂
 
Sama tarina kuin monilla muillakin, googlettelin ja sattumalta löysin :) Muistelisin myös, että tyyliin vauva.fi-palstalla joku sanoi, että täällä kannattaa jutella vauvajuttuja, kun on hyvä ilmapiiri.
 
Sama tarina kuin monilla muillakin, googlettelin ja sattumalta löysin :) Muistelisin myös, että tyyliin vauva.fi-palstalla joku sanoi, että täällä kannattaa jutella vauvajuttuja, kun on hyvä ilmapiiri.
Jo esikoisen aikaan huomasin, että ilmapiiri pysyi kokoajan hyvänä. Ja näköjään nytkin 😊
 
Sama tarina kuin monilla muillakin, googlettelin ja sattumalta löysin :) Muistelisin myös, että tyyliin vauva.fi-palstalla joku sanoi, että täällä kannattaa jutella vauvajuttuja, kun on hyvä ilmapiiri.
Mä pyörin myös vauva.fi ja siellä kehuttiin.
 
Takaisin
Top