Kuinka löysit foorumille?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Hei helmikuiset!

Onnea raskaudesta ja tervetuloa sekä odottajaryhmään että uusille käyttäjille tervetuloa foorumille! Meitä kiinnostaa kovasti, kuinka löysitte VAU.fi sivuston ja tämän meidän keskustelufoorumin. Vastauksenne antaa meille ensiarvoista tietoa siitä, kuinka takaamme sen että jatkossakin uudet käyttäjät löytävät meidät. :Smiling Face With Smiling Eyes:
 
Olen alunperin liittynyt ensimmäisen raskauden alussa, sillä tiesin että jokaiselle kuulle on omat lasketun ajan ryhmänsä.. viimeisen vuoden olen ollut enemmän tai vähemmän aktiivinen vauvakuumeilu puolella.
 
Facebookissa etsin helmikuisten 2023 ryhmää ja siinä haussa tuli maininta, että täälläkin löytyy erilaisia ryhmiä. Aiemmin on tullut lueskeltua kirjautumatta joitain keskusteluja. :Smiling Face With Smiling Eyes:
 
Hain netistä raskausaikalaskuri vaihtoehtoja ja sieltähän sitä tänne osauduin. Siviiliminulla ei facebook-profiilia ja firman sivuilla hoidan vain työasioita... joten tämä mitä mainioin vaihtoehto.
Toivottavasti saisimme oman salaisen ryhmän mahd.pian auki.
 
Mä taas eksyin ensin vau.fi artikkeleihin neuvolan tarjoamien linkkien kautta, kun aloitettiin kuumeilemaan lapsesta ja sitä kautta sitten myös eksyin ensin kuumeiluryhmiin ja nyt sitten tänne. :Smiling Face With Smiling Eyes:
 
Täällä sama kuin Aaltokukalla, eli raskauslaskuria etsiessä tupsahti hakutuloksiin Vau.fi ja sivustoa selatessa eksyin tänne. Raskausasioita en vielä halua puida somessa omalla nimellä, joten tämä foorumi on Jodelin lisäksi aika hyvä kanava.
 
Taisin googlettaa, aiemmissa raskauksissa oon ollut kirjoittelemassa toisella foorumilla :)
 
Google tarjosi Vau.fi -artikkeleita kun googlasin kaikkia raskausjuttuja ja sitä kautta löysin myös tänne foorumillekin.
 
Ihan googlailemalla eri paikkoja. Halusin jonkun paikan johon ei tarvitse mennä omalla nimellä (siksi ei FB yms käy nyt vielä ainakaan itselle). Tosi kiva että vielä on näitä foorumeita, jossa voi olla ilman että oma nimi tai puhelinnumero on muilla tiedossa. Tää on aluksi kuitenkin aika yksityinen asia. :)
 
Täällä on tullut pyörittyä siitä asti kun itselleni selvisi mun PCOS, ja päädyttiin hoitoihin, eli alkukeväästä 2021.
 
Ennen esikoista kun itselle puski vauvakuume niin googlettelin tietoa raskaudesta ja vauva-ajasta, niin löysin foorumin. Esikoisen syntymän jälkeen ei ole ollut juurikaan aikaa kirjoitella tänne, mutta uuden raskauden myötä halusin taas tulla vaihtamaan omia raskauskuulumisia muiden vertaisten kanssa. :Smiling Face With Smiling Eyes:
 
Esikoisen yrittämisen aikaan löysin foorumin myös :Hugging Face:
 
Esikoisen aikaan (2010) ja toisen lapsen aikaan 2013 oon lueskelemassa käynyt, mutta nyt vasta mukana keskustelussa ensimmäistä kertaa. Epävarmuus lisääntynyt tässä välissä neljän keskenmenon myötä, joten vertaistuki auttaa eteenpäin.
 
Esikoisen alkuraskaudessa liityin , en muista miten hoksasin juuri tämän Forumin mutta nimenomaan anonymiteetti oli tärkeää eikä facebook-ryhmä tuntunut hyvältä ajatukselta. Niin kuin ei nytkään😀
 
Takaisin
Top