Kuinka löysit foorumille?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Hei joulukuiset!

Onnea raskaudesta ja tervetuloa sekä odottajaryhmään että uusille käyttäjille tervetuloa foorumille! Meitä kiinnostaa kovasti, kuinka löysitte VAU.fi sivuston ja tämän meidän keskustelufoorumin. Vastauksenne antaa meille ensiarvoista tietoa siitä, kuinka takaamme sen että jatkossakin uudet käyttäjät löytävät meidät. :Smiling Face With Smiling Eyes:
 
Hengailin täällä todella paljon nyk. kuopuksen raskausaikana ja täältä löysin sielunsiskoni, jonka kanssa ollaan tänä päivänäkin päivittäin yhteydessä ja hänen nuorin on minun kummityttöni:red-heart:
 
Hengailin täällä todella paljon nyk. kuopuksen raskausaikana ja täältä löysin sielunsiskoni, jonka kanssa ollaan tänä päivänäkin päivittäin yhteydessä ja hänen nuorin on minun kummityttöni:red-heart:

ihana kuulla että täältä olet sielunsiskon löytänyt:red-heart:
mä mielestäni kirjottelin täällä jo v.2009 kun odotin kolmatta tyttöä, mutta en ole varma, saattoi olla myös v.2007 kun odotin kaksosia. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Oli kuitenkin niin tuttua palata v.2017 kun aloin poikaa odottamaan että mun on ollu pakko jutella täällä aijemminkin, eri tunnuksella tosin. :Smirking Face: Tää on kyllä ihan huippu foorumi! :thumbs-up:
 
Hengailin täällä todella paljon nyk. kuopuksen raskausaikana ja täältä löysin sielunsiskoni, jonka kanssa ollaan tänä päivänäkin päivittäin yhteydessä ja hänen nuorin on minun kummityttöni:red-heart:

Ihana kuulla, että täältä on löytynyt noin läheinen ihminen :red-heart: Mulle tämä foorumi oli tosi tärkeä esikoista odottaessa. Sain ihan hurjan paljon vinkkejä, vertaistukea ja hyvää mieltä. Vauvan syntymän jälkeen foorumilla käyminen jäi kokonaan, mut selvää oli että jos joskus odotan seuraavaa lasta, niin täällä ollaan :Hugging Face:
 
Ihana kuulla, että täältä on löytynyt noin läheinen ihminen :red-heart: Mulle tämä foorumi oli tosi tärkeä esikoista odottaessa. Sain ihan hurjan paljon vinkkejä, vertaistukea ja hyvää mieltä. Vauvan syntymän jälkeen foorumilla käyminen jäi kokonaan, mut selvää oli että jos joskus odotan seuraavaa lasta, niin täällä ollaan :Hugging Face:

Tämä vois olla mun kirjoittama, ihan samat fiilikset. Jonkin verran olen esikoisen syntymän jälkeen yrittänyt ko. lasketun ajan ryhmään kirjoitella, mutta siellä on sen verran meno hiipunut että vähemmälle on jäänyt omallakin kohdalla.
 
Aikoinaan etsin paikkaa missä jutella, kun yllättäen odotinkin lasta ja vielä yksin. Sitte vaa vain tänne, keskenmenosta huolimatta. :)
 
Varmaan googlettamalla raskausjuttuja sillon kun olin plussannut ekaa kertaa. Eli alkuvuodesta 2014 oon täällä ihan ekaa kertaa ollut.
 
Takaisin
Top