Kuinka löysit foorumille?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Hei marraskuiset!

Onnea raskaudesta ja tervetuloa sekä odottajaryhmään että uusille käyttäjille tervetuloa foorumille! Meitä kiinnostaa kovasti, kuinka löysitte VAU.fi sivuston ja tämän meidän keskustelufoorumin. Vastauksenne antaa meille ensiarvoista tietoa siitä, kuinka takaamme sen että jatkossakin uudet käyttäjät löytävät meidät. :Smiling Face With Smiling Eyes:
 
Etsin tietoa netistä raskauteen liittyen ja eksyin usein vau:n sivuille. Kun tulin raskaaksi tajusin, että täällä pääsee myös keskustelemaan muiden kanssa halutessaan, joten päätin liittyä mukaan.
 
Samaten, etsin tietoa ja kokemuksia keskenmenoista sen ollessa itselleni ajankohtaista. Lisäksi tutustuin tulevaa varten BBT-menetelmään ja täältä löytyi pitkä, mahtava ketju aiheesta! Luin sen kokonaan läpi ja oli pakko rekisteröityä lopulta, että pääsin muiden kanssa jännäilemään aamulämpöjä :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes::Smiling Cat Face With Heart:
 
Oon jo vuosia ajoittain eksynyt sivulle kun etsinyt jotain tietoa asiaan liittyen. Nyt oman plussauksen myötä muistin tän forumin ja päätin liittyä.
 
Pörräsin täällä jo esikoista odottaessani, joten tuttuun paikkaan oli kiva hakeutua tälläkin kertaa jutustelemaan :smiling-eyes:
 
Olen aiemmilla kerroilla saanut täältä mahtavaa vertaistukee ja ajattelin että tälläkin kertaa kirjoittelen tänne sen verran ku ehdin :smiling-eyes: Lähipiiris ei oo ketään jolle vois muuten hehkuttaa iloa vielä tästä aiheesta tai huokailla oireita niin onneksi on tämä paikka :smiling-eyes:
 
Olen aiemmin lueskellut kirjoituksia mut nyt uskaltauduin ekaa kertaa kirjoittelemaan ja onhan tää hyvää ajanvietettä:smiling-eyes:
 
Usein olen tässä ja aiemmissa raskauksissa lueskellut foorumia, mutta nyt päätin liittyä mukaan :smiling-eyes:
 
En muista, mitä kautta löysin, mutta siitä on nyt 9v. Varmaan Google? Välissä olin pois, mutta nyt taas takaisin täällä. :)
 
Esikoisen myötä vuodesta -16 oon mukana täällä pyörinyt jo, omat edelliset kaksi ryhmää on aktiivisia edelleen ja osan kanssa ollaan esim instassa yhteyksissä.
 
Mä saavuin tänne varmaan loppuvuodesta 2018 kun aloin esikoista odottaa.
 
Moni ystävistäni tai lähipiiristäni ei ole ollut raskaana, ja siksi oli kiva löytää tietoa foorumilta. Lisäki on kiva päästä jutustelemaan ja fiilistelemään odotuksesta ennen kuin on ajankohtaista julkistaa laajemmalle yleisölle
 
Mulla kun on ensimmäinen raskaus eikä oikein samassa tilanteessa olevia kavereita (tai ylipäätään juuri ihmisiä, keille haluaisin tässä vaiheessa raskaudesta kertoa), niin ihan googlailemalla etsin, mistä vois löytyä juttuseuraa ☺️
 
Itselleni ensimmäinen raskaus, ja vaikka ympärillä on tällä hetkellä paljon pikkulapsia, niin tuntuu silti että haluaa esittää ns. "tyhmät kysymykset" netissä anonyymisti ja keskustella muiden ensimmäistä kertaa raskaana olevien kanssa vs. nyt jo synnyttäneet ystävät ja sukulaiset.
 
Takaisin
Top