Kuinka löysit foorumille?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Hei lokakuiset!

Onnea raskaudesta ja tervetuloa sekä odottajaryhmään että uusille käyttäjille tervetuloa foorumille! Meitä kiinnostaa kovasti, kuinka löysitte VAU.fi sivuston ja tämän meidän keskustelufoorumin. Vastauksenne antaa meille ensiarvoista tietoa siitä, kuinka takaamme sen että jatkossakin uudet käyttäjät löytävät meidät. :Smiling Face With Smiling Eyes:
 
Olen tiennyt tämän olemassaolon esikoisen odotuksesta lähtien (aloin odottaa 2011). Mutta silloin en liittynyt tänne vaan toiselle foorumille. Siihen aikaan täällä ei ollut lähes yhtään yksityisyyden suojaa. Nyt tilanne kehittynyt. Aiempi foorumi myös hiljentynyt.
 
Mä pyörin täällä 2019 eri nimimerkillä, kun odotin esikoista. Sitten unohdin koko asian ja samalla vanhan nimimerkin, joten täällä nyt uusi yritys käynnissä :smiling-eyes:
 
Löysin tänne syksyllä 2021, kun googlettelin tietoa raskautumiseen liittyen.
 
Mä löysin tänne 2016 ensimmäisen raskauden tiimoilta ja pyörin täällä esikoisen syntymään asti. Taukoa oli useampi vuosi, mutta ihmeellisesti oli vielä salasanat tallella niin pääsin samalla nimimerkillä uudestaan! :smiling-eyes:
 
Alkukeväästä 2021 löysin tänne Googlen kautta, kun oltiin päädytty lapsettomuushoitoihin ja aloiteltiin Letrozolilla.
 
Esikon aikaan plussatessa löytyi netinselailulla. Aktiivisesti esikon ryhmässä liki pari vuotiaaksi saakka, tärkeä tuki raskausaikana. Valitettavan vähälle meinannut jäädä nyt talven aikana mutta yritän sinnekin kirjoitella välillä. Toki nyt tämä raskaus enemmän pinnalla ja kun vielä ei kellekään voi tai halua huudella asiasta kun niin alussa niin tää on tärkeä vertaisryhmä :smiling-eyes:
 
Oon tiennyt sivuston jo vuosia, ehkä ollut vähän huono kuvitelma foorumin sisällöstä. Ollut tähän mennessä positiivinen yllätys:smiling-eyes:
Olin esikoisen ja tosikon aikaan toisella foorumilla aktiivisesti, nyt jo kuopuksen odotusaikana huomasin ikäväkseni että se on ihan kuivunut kasaan eikä mitään elämää enää tunnu olevan siellä:side_tear:
Vau.fi sivusto on kylläkin ollut itsellä aina kovassa käytössä raskausaikoina, mutta tää foorumipuoli on vielä uusi asia:Smiling Face With Smiling Eyes:
 
Esikosen aikana olin jo mukana ja samoin kuopuksenkin. En muista mistä löysin, varmaan googlaamalla. :smiling-eyes:
 
Löysin tänne vuonna alkuvuodesta 2021, kun alettiin yrittää toista lasta. Kaipasin vertaistukea ja sitähän täältä on saanut :smiling-eyes:
 
Oon täällä jo jonkin aikaa lueskellut ja kirjoitellut aiempien raskauksien myötä ja sitten myöhemmin kun etsi tietoa lapsettomuushoidoista.
 
Aloin etsimään tietoa yritysajalla, kun olimmw yrittäneet vasta 2 kiertoa ja silmiin osui tämän sivuston artikkelit. Artikkelien kautta loppujen lopuksi löysin myös tämän foorumin ja oon kyllä niin kiitollinen että löysin! :smiling-eyes:
 
Esikoisen yritysaikana liityin tänne. Ja sit aina raskauksien aikaan tullut taas takaisin.
 
Takaisin
Top