Kuinka löysit foorumille?

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Hei syyskuiset!

Onnea raskaudesta ja tervetuloa sekä odottajaryhmään että uusille käyttäjille tervetuloa foorumille! Meitä kiinnostaa kovasti, kuinka löysitte VAU.fi sivuston ja tämän meidän keskustelufoorumin. Vastauksenne antaa meille ensiarvoista tietoa siitä, kuinka takaamme sen että jatkossakin uudet käyttäjät löytävät meidät. :)
 
Olen pyörinyt täällä vuodesta 2015, en kyllä muista miten alunperin löysin, varmaan ihan googlettamalla jotain, kun en halunnut mennä vauva.fi tai muille vastaaville sivustoille.
 
2017 googlettelin kun esikoista odotin. Silloin ei mun aktiivisuus riittänyt salaiselle puolelle asti. Maaliskuisesta2021 palasin foorumille heti kun plussasin :red-heart:
 
Päädyin tänne aikanaan googlen kautta, kun yritettiin esikoista 2019. Sen jälkeen kirjoittelin aktiivisesti lasketun ajan ryhmässä ja syksyllä aktivoiduin vauvakuumeen yllätettyä raskaaksi yrittävien ryhmässä ja nyt toivottavasti saan siirtyä kirjoittelemaan tähän ryhmään, kun visiitti toukokuisissa 2022 jäi lyhyeksi.
 
Googlen kautta etin jotain tietoa ja tupsahdin tänne myyräämään vähän enempi aiheita samalla.
 
Olen löytänyt foorumille vuonna 2016. Esikoisen odotusaikana en vielä tänne eksynyt. Mun mielestä kiva juttu, että löytyy paikka mistä saa vertaistukea :smiling-eyes:.
 
Googlettelulla. Ensin tuli luettua vain artikkeleita, sitten vähän myöhemmin päädyin foorumille.
 
Alun perin googlailin pitkään/pidempään vauvaa yrittäneiden keskusteluja ja aloin seurata ja kirjoitella niihin. Ja sitä kautta raskautumisen myötä päädyin sitten tännekin ryhmään.
 
Olin tätä jo joskus aiemmin googlannut, mutta neuvolasta lopulta ohjattiin tänne! Neuvolasta pahoiteltiin kun koronan takia ei ole varmaankaan mitään perhevalmennuksia tms tulossa ja sen takia ei oikein saa vertaistukea ja sitten neuvoivat tämän :Smiling Face With Smiling Eyes: Kiva kuulla toisten odottajien menoa ja kokemuksia, etenkin kun meillä tää on eka raskaus ja kaikki on uutta :Hugging Face:
 
Takaisin
Top