Kuinka löysit foorumille?

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Hei kesäkuiset!

Onnea raskaudesta ja tervetuloa sekä odottajaryhmään että uusille käyttäjille tervetuloa foorumille! Meitä kiinnostaa kovasti, kuinka löysitte VAU.fi sivuston ja tämän meidän keskustelufoorumin. Vastauksenne antaa meille ensiarvoista tietoa siitä, kuinka takaamme sen että jatkossakin uudet käyttäjät löytävät meidät. :)
 
Hain tietoa Googlen kautta ja yksi vastauksista tuli Vau.fi pääsivulle. Sieltä bongasin foorumin.
 
Oon joskus jo aikanaan googletellut jotakin tiedonjanoissani, ja löytänyt jonkin keskusteluketjun. Yrityksen alkaessa muistin paikan ja koska haluan jutella anonyymisti tuntui tämä oikealta kanavalta siihen. Täällä taitaa olla näistä anonyymeistä vauva-aiheisista foorumeista parhain henki keskustelukulttuurissa, joten täällä on turvallista olla mukana :)
 
Aikanaan 2017 olin jo esikoisesta täällä ja nyt sitte uudelleen tästä nykysestä. Kaippa mä googlettelin et onko mitään anonyymiä palstaa missä vois kirjotella.
 
Edellisen raskauden aikana seurasin vähän keskusteluja mutta en liittynyt foorumille.
 
Googlailin kokemuksia lapsettomuushoidoista ja täällä keskustelu oli niin kannustavaa, että lopulta uskaltauduin itsekin kirjoittelemaan.
 
Olen roikkunut täällä v 2018 lähtien. Raskaanaolemisesta en tiennyt mitään ja sit vielä vertaistukea keskenmenoon.
 
2016 tai 2017 neuvolassa taidettiin tästä foorumista kertoa ja tulin tutustumaan.
 
Googlen kautta löytänyt monet vastaukset tältä foorumilta kiperille kysymyksille mitä onkaan ollut. Tuumasin että täällähän on sitten mukava jakaa kokemuksia ihmisten kanssa jotka on samassa elämäntilanteessa mitä ei kaveripiiristä niinkään löydy. :)
 
Täällä foorumilla on tullut aina välillä käytyä lukemassa juttuja koko vauvan yrittämisen ajan. Tosi kivaa, että on ryhmä samassa odotusvaiheessa oleville, omien fiilisten kirjoittelu on kumminkin vapauttavaa ja mukava lukea muidenkin ajatuksia. :)
 
Takaisin
Top