Kuinka löysit foorumille?

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Hei huhtikuiset!

Onnea raskaudesta ja tervetuloa sekä odottajaryhmään että uusille käyttäjille tervetuloa foorumille! Meitä kiinnostaa kovasti, kuinka löysitte Vau.fi sivuston ja tämän meidän keskustelufoorumin. Vastauksenne antaa meille ensiarvoista tietoa siitä, kuinka takaamme sen että jatkossakin uudet käyttäjät löytävät meidät. :)
 
Googletin raskauslaskuria ja sen kautta päädyin tänne kurkkimaan. Kiva saada anonyymiä vertaistukea näin alkuvaiheilla raskautta kun kukaan ei vielä tiedä.
 
Aikaisemmissa raskauksissa myös täällä pyörinyt, joten helppo oli taas tulla.
 
Minä myös olen aikaisemmissa raskauksissa löytänyt täältä mahtavan verkoston ja vertaistukea, joten sen vuoksi hyppäsin tännekin heti plussattua. Toivottavasti tulis kiva porukka :happy:
 
Joskus sillon kun yritys alkoi niin jotain kautta googlettelin raskaudesta ja lasten hankinnasta ja löysin tämän foorumin. En mitään foorumia tai keskustelupalstaa edes etsinyt, mutta tämä kun tuli vastaan niin oli pakko liittyä :rolleyes:
 
Googlettamalla mitä tahansa raskauteen tai vauvoihin liittyvää, kyllähän tää vau.fi pompsahtaa aina esiin tunnettuna foorumina :happy:
 
Esikoista odottaessa olin täällä ryhmässä. Nyt tulin taas. Mukava vaihtaa ajatuksia muiden kanssa.
 
Löysin ryhmän ja foorumin googlettelemalla keskustelupalstoja, joihin voisi näin alkuvaiheessa suht anonyymisti kirjoitella.
 
Musta jossain teidän infosivulla oli maininta, kun kävin googlailemassa tietyn raskausviikon juttuja.
Innostuin, vaikka ymmärsin että monet ovat varmaan olleet mukana jo paljon kauemmin.
Josko tässä vielä johonkuhun tutustuisikin?
Se salainen ryhmä on erityisesti kiinnostellut, että tulisiko ehkä jotain ryhmätapaamisiakin? Vai asuvatko kaikki eri paikkakunnilla?
 
Musta jossain teidän infosivulla oli maininta, kun kävin googlailemassa tietyn raskausviikon juttuja.
Innostuin, vaikka ymmärsin että monet ovat varmaan olleet mukana jo paljon kauemmin.
Josko tässä vielä johonkuhun tutustuisikin?
Se salainen ryhmä on erityisesti kiinnostellut, että tulisiko ehkä jotain ryhmätapaamisiakin? Vai asuvatko kaikki eri paikkakunnilla?

Salaisten puolelle vaan heti kun pääset Beaming Face With Smiling Eyes Mä oon itse aikaisempien lasten kohdalla kuulunut näihin foorumin ryhmiin, ja kummankin porukan kanssa ollaan myös tavattu. Toki ei kaikki aina pääse, mutta ihmisiä on tullut tapaamiseen ihan pidemmästäkin matkasta!
 
Viime raskaudessa tätä löysin jo tänne ja salaisen foorumin kautta muodostui paikallinen mammaryhmä, joiden kanssa pidettiin säännöllisesti yhteyttä pitkälle vauvojen toiseen vuoteen saakka. Yhteydenpito väheni, kun porukka alkoi yksi kerrallaan palata töihin. Sittemmin yhteys on säilynyt jossain määrin FB:n kautta. Ryhmän tuki oli kyllä ensiarvoisen tärkeää vauvavuoden aikana! Toivon, että vielä pääsen mukaan samanmoiseen ryhmään, tällä kertaa olen hieman myöhäisherännyt kirjoittelemaan tälle foorumille.
 
Viime raskaudessa tätä löysin jo tänne ja salaisen foorumin kautta muodostui paikallinen mammaryhmä, joiden kanssa pidettiin säännöllisesti yhteyttä pitkälle vauvojen toiseen vuoteen saakka. Yhteydenpito väheni, kun porukka alkoi yksi kerrallaan palata töihin. Sittemmin yhteys on säilynyt jossain määrin FB:n kautta. Ryhmän tuki oli kyllä ensiarvoisen tärkeää vauvavuoden aikana! Toivon, että vielä pääsen mukaan samanmoiseen ryhmään, tällä kertaa olen hieman myöhäisherännyt kirjoittelemaan tälle foorumille.

Salaisten puolelle vaan heti kun pääset :smiling-eyes: Oon itse kans edellisten lasten odotuksissa löytänyt foorumiryhmästä paljon vertaistukea ja yhteydenpitoa on jossain määrin edelleen. Täälläkin odotellaan kolmatta :smiling-eyes:
 
Salaisten puolelle vaan heti kun pääset :smiling-eyes: Oon itse kans edellisten lasten odotuksissa löytänyt foorumiryhmästä paljon vertaistukea ja yhteydenpitoa on jossain määrin edelleen. Täälläkin odotellaan kolmatta :smiling-eyes:
Juu, niin on tarkoitus! Kiva kuulla, että on muitakin kolmannen odottajia :smiling-eyes:. Ensin alkuun tuntui, etten enää kaipaa samalla tavalla vertaistukea, kun raskausasiat on jo kahdesti koettu. Mutta on tää vaan niin uniikkia joka kerta. Ja sitten varsinkin, kun on vauvan kanssa kotona päivät pitkät, niin vertaistuki on tärkeää. Saa rauhassa hössöttää ja puhua vauva-asioista pelkäämättä, että puhekumppani tylsistyy :tears:
 
Takaisin
Top