Kuinka löysit foorumille?

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Hei maaliskuiset!

Onnea raskaudesta ja tervetuloa sekä odottajaryhmään että uusille käyttäjille tervetuloa foorumille! Meitä kiinnostaa kovasti, kuinka löysitte Vau.fi sivuston ja tämän meidän keskustelufoorumin. Vastauksenne antaa meille ensiarvoista tietoa siitä, kuinka takaamme sen että jatkossakin uudet käyttäjät löytävät meidät. :)
 
esikoisen odotusaikana etsiskelin sopivia paikkoja keskustella odotuksesta, ja sille tielle sitten tänne jäin :grin
 
Kuopuksen yrityksestä haaveillessa esikoisen ollessa noin 3 kk ikäinen kaipasin aiheeseen liittyvää keskustelua anonyymisti, joten tuli ensin luettua ja seurattua yritysketjua taustalla pitkä tovi :grin Ja kun yritys alkoi tulla ajankohtaisemmaksi uskaltauduin rekisteröitymään ja sille tielle on jääty. :hilarious:
 
Mä olen ensimmäistä kertaa täällä ja sivusto taisi olla usein esillä kun hain googlesta jotain tietoja ja lopulta tulin katsomaan että mikä on kyseessä ja löysin foorumin. Kaikenlainen vertaistuki ja kannustus on tarpeen.
 
Mä olen ensimmäistä kertaa täällä ja sivusto taisi olla usein esillä kun hain googlesta jotain tietoja ja lopulta tulin katsomaan että mikä on kyseessä ja löysin foorumin. Kaikenlainen vertaistuki ja kannustus on tarpeen.

Helppo kompata, meinasin ihan samaa itse kirjoitella! Muutama viikko tuli seurailtua ennen kuin tunnukset tuli tehtyä
 
Olen kirjoitellut täällä jo esikoisen aikaan ja myöhemmin kuopuksen lasketun ajan ryhmässä. En kyllä muista miten tänne löysin :scratch
 
Ollu toisella nikillä joskus aikapäiviä sitten täällä. 11v ainaki aikaa, ku esikoisen aikana olin. Sit ollu siit lähtien jokaisen raskauden aikana. Tosin, aina vaihdan nikin, jotta jos onki jtn tuttuja, ei osaa yhdistää et kukas nyt onkaa taas pulla uunissa. Haluun ennemmi ite kertoa, eikä niin, et täält joku tunnistaa.
 
Alunperin joskus 2017 löysin googlaamalla jotain raskauteen liittyvää. Sittemin oon kirjotellut aiempien lasten la-ryhmissä. Hyvä paikka vertaistuelle [emoji4]
 
Esikoisen odotuksessa tänne löysin ja tykästyin foorumiin. Täällä jatketaan.
 
Uusi käyttäjä foorumeilla, vaikka kaksi lasta on jo. Kiireistä arkea viettäneenä foorumit jääneet välistä, mutta nyt jotenkin tuntuu siltä, että kaipaa vertaistukea, kun ei ole ystäviä/tuttavia samaan aikaan raskaana. Kolmas siis täysin yllättäen tulossa ja iltatähti.
 
Joskus kauan sitten pyörin foorumeilla ja tapasin paljon porukkaakin niistä. Nyt tilanne on niin outo että kiva kuulla miten muilla menee
 
Täällä on tullu pyörittyä monen raskauden aikaan. Joten täällä taas. :Heartred En yhtään muista, miten ekan kerran löysin tieni tänne.
 
Foorumi on minulle jo entuudestaan tuttu edellisiltä odotusajoilta .
 
Esikoisesta olin mukana mutta tunnukset hukassa/vanhentuneet, joten tein uuden Eli muistista/olen seuraillut ja nyt vasta tulin mukaan
 
Työkaveri aikoinaan vinkkasi ja esikoisen odotusaikana liityin. En sillon jaksanut kuitenkaan tarpeeksi viestitellä.
 
Takaisin
Top