Kuinka löysit foorumille?

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Hei joulukuiset!

Onnea raskaudesta ja tervetuloa sekä odottajaryhmään että uusille käyttäjille tervetuloa foorumille! Meitä kiinnostaa kovasti, kuinka löysitte Vau.fi sivuston ja tämän meidän keskustelufoorumin. Vastauksenne antaa meille ensiarvoista tietoa siitä, kuinka takaamme sen että jatkossakin uudet käyttäjät löytävät meidät. :)
 
Täällä foorumilla on tullut pyörittyä jo vuodesta 2011 kun ensimmäistä lasta odotin. Ja jälleen kun on yritys ollut päällä
 
Aloin aktiivisesti täällä kirjoittaa 2017 loppupuolella kun meidän yritys alkoi. Jossain vaiheessa se epätoivo oli vaan niin suurta, että lopetin kokonaan täällä kirjoittelun :wtf:
Nyt sitten vihdoin pääs itsekin liittymään oman lasketunajan ryhmään:Heartred
 
Esikoisten aikaan 2013 jo täällä pyörin ja kun ruvettiin yrittää niin tänne tulin taas.
 
2016 lueskelin vain täällä huvikseen tuli tyttö syyskuun alussa:dummy1:2018 kävin taas syyskuisia joskus lukemassa en paljon kirjotellut, mutta tyttö tuli myös silloinki:happy::dummy1:ja kesäkuisia taisin kommentoida 2020 ja kolmastyttö tuli:dummy1:Nyt olen tainnut jäädä tänne lueskeleen enemmän ja kirjoittelemaan:happy:
 
Kun olin esikoisesta raskaana, löysin tämän foorumin. Siitä lähtien on tullut pyörittyä täällä enemmän tai vähemmän.
 
Sattumalta löysin, ja kun olin sen vau.fi sovelluksen jo ladannut niin ajattelin katsoa millainen foorumi on täällä:smiley-bounce013
 
Kun aivan psykoottisena googlettanu ties mitä niin täältä tuli aina tuloksia ja sillä löysi tänne sitten :D
 
Varsinkin alkuraskaudessa kaipaa paikkaa, jossa purkaa tuntojaan, kun kenellekään ei vielä "voi" kertoa raskaudesta. Edellisen raskauden aikaan täällä myös kirjoittelin ja nyt oli helppo löytää takaisin.
 
Samoin ahkeran googlettelun seurauksena päädyin jotenkin tänne. Kiva jakaa tuntemuksia täällä, kun kaikki on vielä niin epävarmaa näin alussa, ettei kovin monelle vielä uskalla kertoa :rolleyes:
 
Googlella varmaan esikoisen kohdalla ja siitä asti täällä roikuttu :grin
 
Ensimmäinen tulossa ja koska kaikki on uutta ja ihmeellistä niin suurin osa google-hauista ohjasi tänne. :wink Mulla oli myös vahva fiilis tässä kierrossa että tärppää, niin läksin lueskeleen muiden tuntemuksia ja vinkkejä foorumilta.
 
Mäkin päädyin tänne esikoista odottaessa 2018 ja siitä asti pyörinyt mukana. Ainakin silloin sekä raskaus- että vauva-aikana ryhmä oli mahtava positiivinen vertaistukiryhmä ja sitä kaipaan selvästi jo heti näin alkuraskaudessa :)
 
Löysin tänne marraskuussa 2019, kun pienessä shokissa plussatestin jälkeen etsin tietoa 40+ raskauskokemuksista. Olin luullut vaihdevuosien alkaneet, kun kuukautiset oli myöhässä ja sitten oireista aloin epäillä raskautta. Raskaus meni kesken ja minä jämähdin foorumille vauvakuumeilemaan.
 
Muokattu viimeksi:
Esikoista odottaessa 2016 aloin lueskelemaan lasketunajan ryhmän keskusteluja. Palaillut aina raskauksien myötä uudelleen ja viimeisimmällä kerralla ihan jämähtänyt tänne.
 
Löysin goolettamalla kun etsin ensimmäisen raskauden ajalle vertaistukea.
 
Kuulin ekan kerran työn kautta kun mediamyyjä mainitsi sivuston hyvänä paikkana tavoittaa perheelliset nuoret naiset. Kävin silloin tsekkaamassa ja muistan ajatelleeni että tää on näitä foorumeita joilla vaan vertaillaan roskishaamuja ja nähdään viivoja joka paikassa :woot: enpä tuolloin tajunnut, että muutaman vuoden päästä olisin itse täällä tekemässä samaa :shy:
 
Kaipasin kipeästi vertaistukea ja paikkaa missä voin luvan kanssa ihmetellä kaikkea tätä uutta mitä olen vihdoin, pitkän odotuksen jälkeen päässyt kokemaan. Googletin joulukuisten 2021 ryhmää ja eksyin tänne :happy: Aikaisemmin olen lukenut täällä lapsettomuusryhmien keskusteluja paljonkin.

Ajatukseni pyörivät kaiken aikaa tuossa pippurin kokoisessa alkiossa, täällä sitä tuskin pidetään outona tai minua pöpinä.
Paljon on huolta siitä jatkuuko raskaus, ylipäätään ikäni huolestuttaa ja jne mutta olen saanut täällä myös tuntea lukiessa ja kirjoittaessa onnellisuutta raskauden onnistumisesta :Heartred :happy093:Heartred
 
Googlella hain jotain juttuja ja sitä kautta ajauduin tänne. Arvostan tosi paljon että tällaista foorumikeskustelua vielä on olemassa, eikä kaikki ole facebookissa ja wa-ryhmissä. Kielto niiden mainostamiseen on huippu! Foorumeilla on hyvä pyoli, että vanhatkin jutut on hyvin löydettävissä ja foorumiin muodostuu hyvä tietopankki ihmisten kokemuksia, faceryhmissä nämä kaikki katoaa.
 
Takaisin
Top