Kuinka löysit foorumille?

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Hei marraskuiset!

Onnea raskaudesta ja tervetuloa sekä odottajaryhmään että uusille käyttäjille tervetuloa foorumille! Meitä kiinnostaa kovasti, kuinka löysitte Vau.fi sivuston ja tämän meidän keskustelufoorumin. Vastauksenne antaa meille ensiarvoista tietoa siitä, kuinka takaamme sen että jatkossakin uudet käyttäjät löytävät meidät. :)
 
mä pyörin täällä paljon jo esikoisen aikaan 2018-2019, sitten oli taukoa kunnes alettiin yrittää toista 2020. alunperin taisin löytää tän ihan googlettamalla, kun halusin suljetun foorumin missä jutella odotus- ja vauvajuttuja.
 
Selvittelin tänään vau-sivustolla laskettua-aikaa ja sieltä selaillen löytyi tämä sopiva ryhmä ❤️
 
Mulla sama kuin mannapuurolla, laskettua aikaa selvittämällä foorumikin pisti silmään. Tutun näköinen foorumi jo ennestään, olen aiemminkin käynyt lukemassa täällä, mutta nyt uudelleen raskauduttani liityin jäseneksi :happy:
 
Mä oon esikoisen aikaan löytänyt tieni tänne ja jumittunut :hilarious: Kun uusi yritys tuli ajankohtaiseksi, niin foorumilla roikkuminen lisääntyi vrt esikoisen syntymän jälkeen saattoi olla hiljaisempaa.
 
Mulla oli neljännen kohdalla uudella paikkakunnalla edessäni tilanne, jossa en tuntenut ollenkaan samassa tilanteessa olevia vanhempia, ja vanhat kaverit olivat jo lapsensa (ehkä) tehneet. En kyllä ymmärrä, miten kaikki eivät suunnittele vähintään 4 lasta. :wink (Tiedän, yksikin voi olla työn ja tuskan takana!) Joten etsin netistä vertaistukiryhmää ja löysin foorumille, ja tänne jäin.
 
Oon löytänyt tänne vuonna 2013 joten tovi on tullu oltua :angelic: en kyllä ole aktiivininen ollut kuin yleensä yritys ja odotus ajan :angelic:
 
Esikoista odottaessa tänne päädyin minäkin ja nyt viimeisen vuoden ajan, kun toinen ollut ajatuksissa, tullut käytyä taas useammin!
 
Seurasin ensin lapsettomuus-osiota ja nyt plussatessa löysin tänne
 
Löysin tänne ensimmäisen plussan (joka meni kesken) aikoihin tammikuussa 2018 ihan googlen kautta. Siitä asti pyörinyt etenkin keskenmeno-puolella ja välillä lapsettomuus-puolella, mutta olen molempiin ollut laiska kirjoittamaan vaikka lukenut lähes päivittäin.
 
Esikoisen aikaan olin täällä mukana aktiivisemmin 7/2013 ja nyt myös 61/2016 aikaan ainakin aluksi.
 
Edellisen vauvelin odotuksen aikana tuli paljon pyörittyä 9/2018 sitten ollut hiljaisempaa mutta nyt uudelleen ajattelin aktivoitua.
 
Täältä tullut jo kauan etsittyä tietoa ja kokemuksia raskauksista vaikka vauvahaave itsellä ei ole ollut ajankohtainen:hilarious: nyt kun on aika perheenlisäykselle niin aktiivisemmin tullut seurattua
 
Edellisessä raskaudessa olin kanssa täällä, miksei nytkin :)
 
Etsin tietoa vanhempainvapaista ja tästä tuli mainos eteen. Tosi kiva että on tämmönen foorumi. Oon ekakertalainen ja ihan sikahermostunu kaikesta :dead:
 
Kuumeilu- ja lapsettomuus-palstoilla tullut kirjoiteltua jo vuosia, liityin alun perin kun ei raskaus alkanutkaan, vaikka jonkin aikaa oli jo yritetty, ja sitä alkoi selvitellä syitä ja etsiä vertaistukea. Pitkään siis jo haaveillut, että joskus pääsisi liittymään tänne lasketun ajan ryhmiin :notworthy
 
Löysin tänne ihan sattumalta Google-haun kautta. Kiva, että tällainen palsta on olemassa, vertaistuki on äärettömän tärkeää:Heartred
 
Vuodesta 2011 asti täällä pyörinyt :joyful::angelic:
 
Alunperin plussatestikuvaketjun kautta :D sitten jäänyt tänne roikkumaan kun kuumeilin tätä nykyistä.
 
Takaisin
Top