Kuinka löysit foorumille?

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Hei syyskuiset!

Onnea raskaudesta ja tervetuloa sekä odottajaryhmään että uusille käyttäjille tervetuloa foorumille! Meitä kiinnostaa kovasti, kuinka löysitte Vau.fi sivuston ja tämän meidän keskustelufoorumin. Vastauksenne antaa meille ensiarvoista tietoa siitä, kuinka takaamme sen että jatkossakin uudet käyttäjät löytävät meidät. :)
 
Noin vuosi sitten loin tilin tänne foorumille. Taisin ihan Googlen kautta löytää Vau.fi sivut, kun etsin tietoa raskautumisesta. Sitten lueskelin pääasiassa vauvakuumetta keskusteluja, kunnes nyt vihdoin plussasin ja siirryin tänne syyskuisen 2021 ryhmään.
 
Edellisessä raskaudessa rekisteröidyin ja nyt jatkan sitten myös tässä syyskuisissa.
 
Edellisessä raskaudessa tänne hakeuduin, tutulta kuulin että oli saanut hyvää vertaistukea täältä
 
Mä oon ollut täällä jo vuodesta 2013, ensin kuumeilemassa ja sit esikoisen aikana. Välissä oli pitkä tauko ja nyt kuopuksen aikana päädyin tänne taas kirjoittamaan. Täältä on kyl saanut tosi paljon vertaistukea :)
 
En ole välillä lähtenytkään.:grin 2018 taisin tulla Googlen kautta ja sen jälkeen on tullut oltua vauvakuumeissa, odotusryhmissä ja keskenmenokeskusteluissa vuoronperää. Yhden kerran jopa onnistuttu ja vauvaryhmässäkin olen.
 
Edellisen raskauden yritys aikana löysin itseni tänne. :)
 
Olen rekisteröitynyt jo 2015 mielestäni, mutta aktivoitunut kirjoittelemaan oikeastaan kesäisen km:n jälkeen. Täältä on saanut paljon vertaistukea!
 
Tulin palstalle alunperin ivf-hoitokeskustelun takia. Siihen rumbaan piti saada vertaistukea.
Kun lopulta onnisti, päätin kokeilla myös tätä puolta keskustelusta.
 
Taisin liittyä foorumille vuosia sitten kun odotin ensimmäisen kerran (jouduin keskeyttämään raskauden valitettavasti monista erinäisistä syistä), ja sit foorumiin tuli parin vuoden tauko. Kun aloin odottaa esikoista niin silloin palasin, kuopuksenkin aikana tuli oltua, ja nyt yritysaikana ollut taas aktiivisempi täällä.
 
Liityin foorumille edellisen raskauden aikana ja nyt tuumailin että pitäisikö taas. Katsotaan riittääkö tällä kertaa aika /kiinnostus Viimeksi olin omasta mielestä suht aktiivinen osallistuja, nyt on arjessa niin paljon muutakin...
 
Taitaa mullakin olla aika sama vastaus kuin monilla muillakin. Liityin tänne kun odotin kakkosta ja nyt taas aktivoiduin. Vertaistuki tulee kyllä tarpeeseen. Ihanaa kun ei ole aivan yksin!! Kiitos kaikille! :)
 
Tiesin ennestään että kaikille kuukausille on omat ryhmänsä ja olen pohtinut mikähän onkaan se ryhmä johon pääsen mukaan.. Foorumista minulla ei ole aikaisempaa kokemusta.
 
Googlen kautta löytyi. En ennen plussatestiä käynyt tutustumassa joten oli kiva yllätys että eri kuukausillekin on omat ryhmänsä. Mukava päästä fiilistelemään muiden samassa vaiheessa olevien kanssa ja myötäelämään hyvinä ja huonoina päivinä.
 
Takaisin
Top