Kuinka löysit foorumille?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Heippa!

Onnea raskaudesta ja tervetuloa sekä odottajaryhmään että uusille käyttäjille tervetuloa foorumille! Meitä kiinnostaa kovasti, kuinka löysitte Vau.fi sivuston ja tämän meidän keskustelufoorumin. Vastauksenne antaa meille ensiarvoista tietoa siitä, kuinka takaamme sen että jatkossakin uudet käyttäjät löytävät meidät. :)
 
Raskausyrityksen aikana googletin kaikkea mahdollista, ja lähes kaikesta oli keskusteltu täällä :cool:
 
Ensimmäisen lapsen aikoihin varmaankin googlailun avulla, en tarkkaan enää muista.
 
Lapsettomuushoitoja googletellessa 6 vuotta sitten..
 
Mä löysin eka vau-sovelluksen kun tulin raskaaksi ja sitä kautta sitten tämän foorumin.
 
Klikkasin jonkun mainoksen auki, jonka kautta pääsi sivuille ja sitä selatessani löysin foorumin
 
Googlaamalla taisi joku keskustelu tulla esiin ja sitä kautta sitten huomasin, että tätä foorumia olisi mielenkiintoista seurata.
 
Foorumi löytyi vanhasta muistista. Olen täällä pyörinyt joskus vanhempia lapsia odottaessa. :) Nyt mietin minne kaikki kirjoittajat ovat kadonneet. Ehkä suljetulle puolelle?
 
Foorumi löytyi vanhasta muistista. Olen täällä pyörinyt joskus vanhempia lapsia odottaessa. :) Nyt mietin minne kaikki kirjoittajat ovat kadonneet. Ehkä suljetulle puolelle?
Joo, keskustelut käydään pääasiassa salaisella puolella. Mutta kyllä täälläkin varmasti riittää juttuseuraa.
 
Takaisin
Top