Kuinka löysit foorumille?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Heippa!

Onnea raskaudesta ja tervetuloa sekä odottajaryhmään että uusille käyttäjille tervetuloa foorumille! Meitä kiinnostaa kovasti, kuinka löysitte Vau.fi sivuston ja tämän meidän keskustelufoorumin. Vastauksenne antaa meille ensiarvoista tietoa siitä, kuinka takaamme sen että jatkossakin uudet käyttäjät löytävät meidät. :)
 
Ekasta raskaudesta muistelin ja etsin forumin. Forumin porukalla perustettu fb-ryhmä on ollut kultaa!
 
Mä eksyin foorumille, kun alettiin yrittämään toista ja silloin löytyi myös lasketun ajan omat ryhmät.
 
Mä löysin foorumin kun kaipasin kipeästi vertaistukea keskenmenon myötä ja sitä sainkin täältä valtavasti! :Heartred Nyt on ihana myös fiilistellä iloisemman aiheen parissa :)
 
Vaimon raskauden ajalta tämän aiheen taas nyt ajankohtaistuessa etsin :)
 
Minäkin olen joka raskaudessa roikkunut mukana täällä foorumilla, esikoinen syntyi 9/13. :happy:
 
Seurailin foorumia jo ekan raskauden aikana ja nyt vähän jälkijunassa koetan päästä vielä mukaan, kun vertaistuelle olisi tarvetta. Harmi vain, kun keskustelu on jo sen verran hiljaista, eikä oikein viitsisi itsekseen höpistä... :greet025
 
Seurailin foorumia jo ekan raskauden aikana ja nyt vähän jälkijunassa koetan päästä vielä mukaan, kun vertaistuelle olisi tarvetta. Harmi vain, kun keskustelu on jo sen verran hiljaista, eikä oikein viitsisi itsekseen höpistä... :greet025
Salaisella puolella on aktiivisempaa. :happy: Eli sinne vaan!
 
Esikoista odotellaan ja ku alettiin yrittämään raskautta (aika nopsaan onneksi tärppäsi), niin luin netistä kaikenlaista. Sitä kautta löysin vau-foorumin ja täälä pysytellyt:hilarious: tykkään että tavan foorumi-rakenteessa on tuo salainen puoli, en ole somessa itse muuten, niin kiva et voi jutella anonyymisti eikä tarvi olla facebookissa yms.
 
Kahta ekaa odottaessa ei ollut kuin foorumeita, joten kaipasin sellaista nyt facen rinnalle. Paljon mukavampi alusta omaan makuun.
 
Takaisin
Top