Kuinka löysit foorumille?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Heippa!

Onnea raskaudesta ja tervetuloa sekä odottajaryhmään että uusille käyttäjille tervetuloa foorumille! Meitä kiinnostaa kovasti, kuinka löysitte Vau.fi sivuston ja tämän meidän keskustelufoorumin. Vastauksenne antaa meille ensiarvoista tietoa siitä, kuinka takaamme sen että jatkossakin uudet käyttäjät löytävät meidät. :)
 
Aikanaan googlettelin vertaistukea vauvahaaveisiin ja lapsettomuuteen, ja niin päädyin tänne :)
 
Mä oon ollut täällä jo -15 ja -16 odottajien keskusteluissa mukana Löysin tieni takaisin heti kun plussasin uudestaan.
 
Löysin foorumin googlettelemalla vertaistukea toisen yritykseen 2017.
Täällä roikuttu siitä asti :)
 
Esikoisen aikana jo löysin foorumin, ja siitä lähtien täällä jutellut. Vielä muutamia viestejä tulee kirjoteltua kuukaudessa tuohon kuopuksen 2018 ryhmään, mutta 2014 ja 2016 ryhmät on jo hiljentyneet aikoja sitten.
 
Tammikuussa etsin netistä tietoa vuodoista alkuraskaudessa, google johdatteli tänne forumeihin lukemaan muitten kokemuksia. Liityin jo ryhmään mutta km tuli ja nyt etin vähän samaa tietoa ja täs nyt sit ollaan. Plussanneena.
 
Olisiko ollut vuonna 2017 kun esikoista yrittäessä päädyin googlen avulla tänne vertaistuen toivossa. :)
 
Foorumi oli tuttu jo esikoisen ajalta ja nyt toista yrittäessä eksyin tänne vertaistuen toiveissa uudelleen.
 
Foorumin löysin olisiko 10 vuotta sitten kun vauvakuumeilin kaksikymppisenä edistämättä asiaa lainkaan. Mieskin on vaihtunut tässä ajassa. Esikoisen odotuksen aikana vuonna 2018 seurailin jo enemmän mutta enuskaltanut mukaan. Nyt sitten ajattelin tulla alusta lähtien juttelemaan
 
Foorumin löysin olisiko 10 vuotta sitten kun vauvakuumeilin kaksikymppisenä edistämättä asiaa lainkaan. Mieskin on vaihtunut tässä ajassa. Esikoisen odotuksen aikana vuonna 2018 seurailin jo enemmän mutta enuskaltanut mukaan. Nyt sitten ajattelin tulla alusta lähtien juttelemaan

Mulla sama, että esikoisen aikaan vain vähän lueskelin vertaiskokemuksia. :shy:
 
Mä taisin nähdä vau-sovelluksessa mainoksen. Mullakaan ei ole facebookia, niin on mukava että saa vertaistukea myös täältä.
 
Aikoinaan tulin tänne yrittämisen aloituksen jälkeen lueskelemaan, sitten liityin keskusteluihin mukaan. :happy: Googlella löytyi.
 
Mä taisin nähdä vau-sovelluksessa mainoksen. Mullakaan ei ole facebookia, niin on mukava että saa vertaistukea myös täältä.

Mulla on FB vaikken sitä innokkaasti käytäkään, mutta koen että vielä paljon rehellisemmin asioistaan voi kertoa kun sitä ei tee omalla naamallaan. :) Löysin nämä ryhmät toisen keskustelupalstan kautta kun plussasin ja etsin vertaistukea.
 
Muistaakseni googlettelin jotain vinkkejä yritykseen. Silloin jäin vielä taustallekaan, eli rekisteröidyin vasta plussattuani.
 
Lueskelin foorumia esikoista odottaessa, mutta en osallistunut keskusteluun. Salaiselle puolelle pääseminen kuulosti silloin salaseuran pääsykokeilta, joten en viitsinyt edes aloittaa juttelua. Nyt tavoitteena olisi päästä salaiselle puolelle juttelemaan.

En käytä fb:tä tai oikeastaan muitakaan somekanavia, joten tää olis kyllä ihan mahtava vertaistuen paikka.
 
Takaisin
Top