Kuinka löysit foorumille?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Heippa!

Onnea raskaudesta ja tervetuloa sekä odottajaryhmään että uusille käyttäjille tervetuloa foorumille! Meitä kiinnostaa kovasti, kuinka löysitte Vau.fi sivuston ja tämän meidän keskustelufoorumin. Vastauksenne antaa meille ensiarvoista tietoa siitä, kuinka takaamme sen että jatkossakin uudet käyttäjät löytävät meidät. :)
 
Esikoisen raskauden alussa googlailin vauva juttuja, löysin tieni vau-uutisiin ja sieltä foorumille. Alkuun luin meidän odottajat ryhmässä muiden viestejä, kunnes uskaltauduin mukaan kirjoittelemaan. Mukava oli saada vertaistukea varsinkin ensimmäiseen vauvan odotukseen ja syntymänkin jälkeiseen aikaan.

Ja taas ollaan täällä. :)
 
Mä taisin päätyä vaun raskauslaskurin kautta selailemaan ja lueskelemaan, ja tän plussan myötä kirjoittelemaan.
 
Mie oon tainnut kans ton raskauslaskurin kautta löytää jo joskus silloin kymmenisen vuotta sitten ekan kerran :happy:
 
Esikoista odottaessa googlasin kaikenlaista ja usein hakutuloksissa oli keskustelufoorumeita. Nopeasti huomasin, että täällä on asiallista keskustelua, mutta edelleen päädyin lukemaan tätä vain Googlen kautta. Lopulta kaverin suosituksesta rekisteröidyin ja menin mukaan lasketun ajan ryhmään. Ja täällä sitä taas ollaan.
 
Esikoisen kanssa tähän foorumiin tutustuminen jotenki jäi, en löytänyt itseäni mihinkään ryhmään. Tunnukset olleet ja nyt, kun toinen raskaus menossa ajattelin tutustua foorumiin :)
 
Aikoinaan raskaustoiveeseen ja lapsettomuuteen tukea etsiessäni googlatessa löytyi :)
 
Mä taisin päätyä tänne, kun etsin plussa vai ei -tyyppisiä keskusteluja :hilarious: Minäkö muka testihullu...
 
Mäkin löysin tänne varmaan googlatessa jotain. Musta on kiva kun on erilliset sivut lasketun ajan mukaan ja jutut on asiallisia (mikä ei ehkä kaikkiin muihin foorumeihin päde). Kiva lukea samassa vaiheessa olevien juttuja. Ekan raskauden aikaan en uskaltanut itse paljoa osallistua, mutta nyt aattelin rohkaistua.
 
Takaisin
Top