Kuinka löysit foorumille?

Kuinka löysit meidät?

  • Googlella

    Äänet: 10 55.6%
  • Kaveri vinkkasi

    Äänet: 1 5.6%
  • Facebookin kautta

    Äänet: 1 5.6%
  • Instagramin kautta

    Äänet: 0 0.0%
  • Jotenkin muuten (miten?)

    Äänet: 6 33.3%

  • Kaikki äänestäjät
    18

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Heippa!

Onnea raskaudesta ja tervetuloa sekä odottajaryhmään että uusille käyttäjille tervetuloa foorumille! Meitä kiinnostaa kovasti, kuinka löysitte Vau.fi sivuston ja tämän meidän keskustelufoorumin. Vastauksenne antaa meille ensiarvoista tietoa siitä, kuinka takaamme sen että jatkossakin uudet käyttäjät löytävät meidät. :)
 
Netissä surffailemalla löytyi. Olin ensin toisella foorumilla, mutta tämä vei mukanaan aktiivisuutensa vuoksi :)
 
Oon hengaillu täällä (eri nimimerkillä) ekan kerran jo yli 7 vuotta sitten ku ootin esikoista, ihan googlaamalla taisin sillon löytää :grin
Nyt on muutama kuukausi tullu lueskeltua kuumeiluketjuja hiljaisena sivustaseuraajana :shy:
 
Plussauksen jälkee googlasin tietty kaikki vauvasivustot ja tykästyin tähä enemmä ku muihin
 
Mä taisin aikoinaan löytää Googlen kautta noi lapsettomuusketjut ja sitten sen jälkeen esikoisen ryhmän ja nyt tietty tänne :)
 
Esikoisen aikana googlailemalla eksyin tänne. Kakkosen kanssa taisin vaan seurailla vierestä hiljaa ja nyt jotenkin teki mieli taas aktivoitua.
 
Sama juttu täällä kans, esikoisen raskauden aikana Googlen kautta eksyin tänne ja palasin seuraamaan jutteluja kun tätä toista aloimme yrittää :)
 
Googlailin vauvafoorumeja plussattuani, tämä vaikutti monipuoliselta ja aktiiviselta :)
 
Olen käynyt aikaisempien raskauksien aikana, eli ekan kerran jo 2010 täällä lukemassa kirjoituksia, mutta ajattelin nyt kolmannen raskauden aikana aktivoitua itsekin enemmän kirjoittamaan. Varmaan alunperin löytänyt juuri Googlen ja raskauslaskurin tai sitten raskausoireiden hakemisen kautta. :)
 
Esikoisen odotusaikana -15 tuli tänne liityttyä ja lasten saamisen jälkeen ollut hiljaista itsellä kirjoittelu, mutta kun uutta lasta ruvennut odottamaan, niin kiva saada täältä vertaistukea kun raskaus on niin alussa..
 
Etsiskelin raskautta yrittäessä jonkinlaista vertaistukea. Täällä oli aktiivista keskustelua ja mukavaa, kannustavaa porukkaa. Siksi jäin :grin
 
Kiinnosti löytää mahdollisia vertaistuki ryhmiä, kun vauvalle annettiin lupa tulla. Google ohjasi raskaaksi 2020 ryhmään ja sieltä tänne odottajien puolelle sitten :happy:
 
Olen käynyt aikaisempien raskauksien aikana, eli ekan kerran jo 2010 täällä lukemassa kirjoituksia, mutta ajattelin nyt kolmannen raskauden aikana aktivoitua itsekin enemmän kirjoittamaan. Varmaan alunperin löytänyt juuri Googlen ja raskauslaskurin tai sitten raskausoireiden hakemisen kautta. :)

just näin myös minulla. Esikoisen aikaan olin hiljainen sivustaseuraaja ja nyt ajattelin olla itsekin enemmän mukana kirjoittelemassa. Google taisi myös minut alunperin tuoda mukaan.
 
Kaveri puhui tästä aikoinaan ollessaan itse raskaana. Nyt kun odotan esikoista eikä ole oikein vertaistukea saatavilla niin ajattelin tulla katsomaan oppisinko tälläiseen foorumimaailmaan. Ainakin vaikuttaa mukavan aktiiviselta ja kiva, kun muut ovat ns. samassa veneessä ihan kuukaudelleen :)
 
Mä oon pyöriny täällä jo aikaisempien lasten odotusaikoina ja heidän ryhmissä kirjoittelen edelleen. Nyt oli sit luonnollista tulla myös tänne. :)
 
Esikoisen aikana latasin raskaudenseuranta sovelluksen, jossa mainostettiin tätä foorumia!
 
Viime raskaudessa tuurilla googlen kautta.
Ihan korvaamaton ollut kyllä :)
 
Takaisin
Top