Kuinka kerroit raskaudesta?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Miten te olette kertoneet raskaudesta? Oletteko kertoneet jotenkin vähän erilaisella tavalla?

Me taidettiin kertoa isovanhemmille ihan vaan soittamalla. Tosin ei sanottu ihan suoraan ensin ainakaan kaikille vaan höpötettiin vähän sivusta ja katsottiin syttyykö lamppu. Kun ei syttynyt niin kerrottiin suorempaan. Lapsen enoille näytettiin ultrakuva ja muu suku taisi sitten kuulla ilman että itse kerrottiin.
 
Äidille taisin soittaa kun on niin kaukana. Anopille vietiin lahjalaatikko johon oltiin pakattu body, tuttipullo ja lelu muistaakseni. Ja muulle maailmalle laitettiin kuva fb:hen missä ei kirjoitusta vaan kuvassa oli 1+1=:binkybaby
 
Tässä miettiessäni tajusin etten edes muista kuinka kerrottiin tuleville isovanhemmille esikoisen syntymästä. Naamatusten kyllä. Pitääkin kysyä mieheltä. :bag: Joskus nt-ultran jälkeen se taisi olla.

Kuopusta odottaessa toin oman kypsennetyn kalan joulupöytään graavilohen sijaan kun vietettiin joulua vanhemmillani. Isäni jo puuskahti että miten se onkin aina niin vaikeaa löytää minulle ruokaa (kun olen aina ollut vähän nirso) mutta äidillä leikkasi. Muu lähipiiri sai selville heti alussa kun oli jostain syystä paljon kosteita tilaisuuksia niihin aikoihin (pikkujouluja ym).
 
Takaisin
Top