Kuinka kerroit puolisolle plussasta?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Otsikon mukaisesti, kuinka kerroit puolisolle plussasta? Keksitkö siihen jonkin kivan tavan kertoa vai ilmoititko vain suoraan tärpistä?

Itse en keksinyt mitään luovaa. Esikoisesta taisin näyttää plussatestin (ja sitten selvensin että kaksi viivaa tarkoittaa raskautta). Kuopuksesta vain kerroin että plussa tuli.
 
3 ekaa raskautta odoteltiin testin tulosta yhdessä, 3 seuraavasta laitoin heti vaan kuvan positiivisesta testistä.
 
Kaikkia ekoja plussatestejä olen mennyt heiluttelemaan puolison naamaan eteen tai lähetellyt kuvia, jos ei ole ollut kotona testintekohetkellä.:shy:
 
Ekaa odottaessa jätin testin veskiin tekeytymään ja menin kertomaan miehelle, että oon raskaana. En siis ollut vielä katsonut testin tulosta, mutta siinä tikkuun pissatessa tuli niin vahva tunne, että kaksi viivaa tikkuun tulee. Mentiin sitten yhdessä katsomaan ja kaksi viivaahan siinä oli.

Toisesta tein testin aamupäivällä, jonka jälkeen lähdin hoitamaan päivän asiat yms. Koko päivän kärvistelin tiedossa että testi oli positiivinen, mutta näytin sen sitten miehelle vasta kotona kun hän tuli töistä.
 
Ekasta plussasta laitoin kuvan, kun oli reissussa. Toisesta kerroin/näytin heti. Mä höpötän näistä jutuista niin paljon, että mies varmaan kysyis, jos yhtäkkiä en puhuiskaan mitään, kun jotain ylläriä kaavailisin. :grin
 
Molemmat oltiin reissussa eri osoitteissa niin lähetin kuvan. Ei ollut uskoa kun oli kuulemma niin haalea viiva ja kun oli odotettu plussaa kauan. Vaikka vertailussa toisten pussiin tosi vahva.
 
Takaisin
Top