kuinka kauan teille meni ennen kuin tärppäsi tai miten kauan olette tähän mennessä yrittäneet?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Ajatus
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Yksilöllistä kaikille ja meille jokaisella kerrallakin kun uutta perheenjäsentä ollaan ruvettu haaveilemaan. Ensimmäisen kanssa meni 3kk, mitään kiirettä ei ollut. Toisen kanssa vuoden verran, yritys oli kova. Kolmatta odotetaan nyt, ensimmäisellä kierrolla tärppäs... suhtautuminen oli josko vuoden päästä jos silloinkaan... Itse kyllä uskon enemmän täydelliseen ajankohdan sattumiseen.

Mieluisin aika liikkua millune on tuossa viiden kuuden aikaan illalla. Perheen aikataulujen takia kuitenkin saatan menne4 vasta klo 20 alkavaan zumbaan (joka mieleste4ni on ve4he4n liian myf6he4e4n), mutta olen jossain vaiheessa ke4ynyt 07 aamulla alkaneessa sise4pyf6re4ilysse4 kaksi kertaa viikossa (taas enemme4n perheen aikataulujen vuoksi kuin omasta halusta), eike4 se mitenke4e4n mahdotonta ollut (ainoa ongelma oli nousta sikamaisen aikaisin). Ryhme4 oli varsinkin vuoden vaihteessa niin te4ynne4, ette4 tunti oli varattava etuke4teen eli muitakin aamu-urheilijoita lf6ytyi! Ehdottomasti allekirjoitan sen, ette4 pe4ive4 alkaa energisesti ja aikaa je4e4 muuhun, kun treenit on hoidettu alta pois jo aamulla )

Jaana joulusi kualolstua ihanalta. Mike4 rikkaus onkin ette4 joulun viette4jie4 vuosien varrella tulee lise4e4 :) Site4 odotellesse4 ...;)Akissfromthepast kiitos kauniista palautteesta. Googlettamalla ohje varmaan lf6ytyy. Olemme tehneet vuosia tossukkoita joten alkuohje unohtunut :)Helmi enkelinsiivet olen tehnyt itse, olivat viimevuoden joulukortti idea :)Pyjamabileiksi meille4kin juhla muuntuu illan venyesse4 :) Meille4 jouluruoka koostuu pe4e4osin ruotsalaisesta perinteeste4 jossa ripaus suomalaista.Hanna piparin tuoksu on niite4 parhaimpia tuoksuja kera kuusen tuoksun :)Sariw Idearikasta suunnittelua sinulle. Joulukoristeiden haku varastosta onkin jo pienoinen aatto :) Anu joulu on kylle4 kaikkien aistien juhlaa. Kauneutta tulvillaan. Intensiivinen kuukausi kaiken kaikkiaan :)Kultsin ke4mppe4 te4ydellinen pe4e4tf6s olla se4ttime4tte4 itsee4e4n! Peilin eteen vain sanomaan hyve4 mine4 :)Pioni leikkimf6kki onkin oiva apu ne4in joulun alla. Mine4kin olen ve4he4n je4ke4le4e4 jemmannut :)Sisko parasta rentoutumista on istua sohvan nurkassa lukemassa vanhoja joululehtie4 ja tunnelmoida.Vaaleaa glf6gie4 en olekkaan ostanut, te4ytyy kokeilla :) Kiitos vinkiste4. Halaus sinulle yste4ve4 <3niina joulusauna on ihana, vaikken sauna ihminen olekkaan. talvella osaan jo saunasta nauttia. kauniit perinteet teille4 :)ilona kiitos :))ainosofia ne4impe4 kylle4 ne4me4 vuodet hurahtaa :)kisu jouluhf6mppe4 se te4e4lle4kin. kaikessa rauhassa he4e4re4ilen ja jotain piente4 toteutan :)alma osoittautu hyve4ksi tuo aikataulun suunnittelu jo menneelle4 viikolla. ilman listaa ja suunnittelua en taatusti olisi kaikkea ehtinyt tekeme4e4n :)>

Onpas kaunis huivi ja kainiun ve4rinen. Kasvive4reille4 ve4rje4tyt langat ovat jotenkin kaikki niin ihanan ve4risie4. Kuten te4me4 :O) Ja kranssi on myf6s kaunis oikein minun makuuni! Suunnitteilla on keittif6n liesituulettimen pe4e4lle jokinlaita kranssia ja tuo olisi siihen oikein oiva :D Mutta turha haaveilla kun ei tullut te4ne4(ke4e4n) kese4ne4 kuivattua mite4e4n. Helminukkaje4kke4re4n kukinnot voisivat viele4 onnistua. Samoin pellavat varttuvat keruuta. Ja onneksi ve4he4n olen ke4pyje4 saanut talteen myf6s. Eikf6he4n niiste4 jotain saa aikaiseksi. Mutta tuossa sinun kranssissa on oikein kauniit ve4rit!

Meillä meni joku 8kk? Olen 21v ja mies 28. Nyt ollaan vihdoin  rv17+4 :)
Mulla tosin todettiin tuo munasarjojen monirakkulaoireyhtymä,joka saattaa vaikuttaa hedelmällisyyteen ja yleensä tarvitaan mm. keltarauhashormonia tämän hoitoon(itse en ole käyttänyt,koska sain tästä tietää'vasta kun olin jo raskaana) :D mutta ultraaja mainitsi,että kannattaa raskauden jälkeen aloittaa,jos haluaa vieläjoskus lisää lapsia.

Hei
Meillä ilmeisesti tärppäs ekalla kerralla =)
Tein 8.10 kolem raskaustestiä ja kaikki oli positiivisia.
lopetin pillerit syyskuussa =) eli aika nopeasti träppäs ja nyt ois menossa rv 6+2
tänään oli eka neuvola =)

Takaisin