Kuinka kauan olitte ollut yhdessä, kun aloitte yrittämään vauvaa?

Kolmannella näkemiskerralla keskusteltiin asiasta ja mun lapsettomuusongelmien takia päätettiin, että saa tulla, jos on tullakseen. Oltiin parisen viikkoa tunnettu silloin.
 
Vuoden. Mulla oli sekavien kiertojen ja niukkojen kuukautisten takia aavistus että lapsi ei tule helposti, joten koettiin järkeväksi aloittaa yrittäminen jo noin pian. Onneksi päätettiin niin!
 
2,5 vuotta. Mulla alko ikä painaa, niin se vaikutti. Muuten oltais varmaa vielä odotettu.
 
Tämän nykyisen miehen kanssa ensimmäinen oli ylläripylläri vahinko 🙈 Oisko pari kuukautta tunnettu ennen plussaa. Muut ei sitten tullutkaan ihan heti kun oli semmoinen tietoinen 8 vuoden tauko. Siitä sitten tulivat loput 3 lasta aika tiuhaan tahtiin vajaan parin vuoden välein 😀
 
3 vuotta ja sit mies vihdoin suostui alkaa yrittää, vaikka ei ollut vielä täysin käsitellyt asiaa omalta osaltaan. Vauvan saaminen osoittautui vaikeaksi ja siinä mielessä, kun ei enää ollutkaan itsestään selvää, että vauva ylipäänsä tulee, niin miehelle(kin) ehti tulla tosi kova vauvakuume.
 
N. 1,5v. kerroin heti suhteen alussa haluavani vauvan, ja iästä johtuen sitä ei voinut kovin lykätä.
 
Melkein samantien päätimme kun alettiin seurustella (ikää liki 40 joten mieskin ymmärsi että kiire on). Kesti se vajaa 9kk tulla raskaaksi ja lapsettomuustutkimuksiin menossa olimme kunnes tärppi luomusti.
 
Takaisin
Top