Ku ei vain maistu...

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ÄssäM
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

ÄssäM

Vasta-alkaja
Kävästin tänään neuvolassa, ja neuvolatäti totesi painon pudonneen kaks kiloa. Viikkoja tasan 15. Ruoka ei vain maistu. Saattaa mennä pariki päivää, että syön "kunnon ruokaa", leipää ja hedelmiä kyllä menee...Mikä avuksi? :(

Apua...  Mä neuvoisin syömään sitä mitä tekee mieli!  Sekin on jo jotain että edes leipää ja hedelmiä.  Auttaisko jos sinne saisi ujutettua jotain "helppoa" syötävää joukkoon, vaikka jugurttia tms?  Ja leivän päällehän voi koittaa ujuttaa vaikka mitä :)

Mulla meinas olla kanssa alkuun vaikeuksia löytää jotain mitä tekisi oikeesti mieli.  Onneksi se ruokahalu alkoi pikkuhiljaa löytyä, alkuun vain maistelemalla oikeita ruokia ja pikkuhiljaa sain palautettua annoskokoa lähemmäksi normaalia.

täällä menossa 6+5 ja ei maistu mikään muu mielellään, kuin hunajameloni....
väkisin saan tungettua jotain pientä päivisin, mutta kaikkiin ruokiin tulee muutaman haarukallisen jälkeen "yök"
aamusin juon rahkasta ja banaanista tehdyn pirtelön, se menee hyvin alas. Iltasin rupee olemaan jo ihan nälkä, kun pahin kuvotus on mennyt ohi ja paahtoleipä+ tee on toiminut silloin hyvin....

tsemppiä muillekkin :happy119

Mä elän toista viikkoa lähestulkoon pinaattilätyillä, hedelmillä ja paahtiksilla, juomana tuoremehuja ja vettä. Ja pakkasessa on oltava mehujäitä varuuksi ja jemmassa punaisiakalakarkkeja =)
Onneksi sentään töissä pystyn syömään lounaan aina jotenkuten, päiväkodissa ruoka on perus kotiruokaa+salaattia..

Mullakin oli raskausaikana aikoja jolloin ei oikein maistunut mikään ruoka. Suklaa sitten senki eestä. Mutta oman muutenkin alhaisen painoni takia jouduin pakottamaan itseni syömään muutakin kuin herkkuja.

Mjoo, ei maistu täälläkään, varsinkin kun osa ruuasta tulee aina ylös. Menee tallaisella mehu-jugurtti-hedelmä-leipä-linjalla aika pitkälti. Jos paino on kuitenkin ihan ok, ettei alipainoa, ja vauva kasvaa, niin paino voi välillä tippua raskaudenkin aikana.

Takaisin