Purkkapallo
Oman äänensä löytänyt
Hei, onko täällä ketään jolla olisi testattu kromosomit epäonnistuneiden hoitojen tai keskenmenojen jälkeen? Onko lääkäri ehdottanut tätä vai oletteko itse pyytäneet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Meillä tehtiin julkisella kun tosiaan kuuluu siihen keskenmenopakettiin (tukostaipumuksen lisäksi).Testattiinko yksityisellä vai julkisella? Jos yksityisellä niin paljonko nuo tutkimukset maksoivat? Tässä jatkuvien epäonnistumisten jälkeen kaikki tieto helpottaisi ja mahdollisten syiden poissulkeminen.
Tämä oli Jyväskylän Ovumia.@Napakettu_ kuulostaa aika edulliselta, missä kävitte ottamassa?
Mä tuun täältä sivusta huutelemaan että oon aivan samaa mieltä! Onko teillä tehty immunologisia tutkimuksia? Sieltä meidän syy lopulta löytyi. En ikinä unohda kun lääkäri soitti puol seiskalta illalla ja totesi että täällä on poikkeama. Se oli niin iso helpotus ettei itkusta tullut mitään. Meni hetki kun sain miehelle kerrottua että mitä tutkimuksissa selvisi vaikka kyllähän hän heti tajusi että nyt tuli löydös.Joo, ei niissä ollut mitäänSiis tosi hyvä, mutta jotenkin tuntuu välillä, että tää lapsettomuus ois helpompi hyväksyä itse, kun olis joku syy
![]()