Kp 17 ei ovista

Kukkanen2019

Vauhtiin päässyt keskustelija
Tammikuiset 2021
Vieläkö kannattaa jatkaa tikuttelua? Terolutit piti aloittaa pari päivää sitten mutta kun ei ovista tullut testiin niin en aloittanut. Edellinen kierto 33 päivää kestävä ja sitä ennen km joka lääkkeellä tyhjennettiin.
Voiko vielä ovis plussa tulla näin myöhään?
Taidan heittää noi tikut takkaan ja ottaa pelikortit ja ennustaa niillä, tuntuu että varmempaa ois se.

Kerran päivässä olen joo testaillut ja ihan noilla kaupan halppistikuilla..noh mä vielä tikuttelen, kiitos tsempistä ihan vaan noin niinku teoriassa niin jos nyt tulis vielä ovis niin siitä oletettuun vuodon alkuun olis aika lyhyt väli..mitäs se nyt tarkoittikaan...

Mulla kierto 30-33 päivää ja olen ovuloinut kp 18-21 joten ei ollenkaan liian myöhäistä.. :) jos tuntuu että ovista ei bongaa niin kannattaa harkita testaavansa 2 kertaa päivässä kun epäilemäsi ovulaatioajankohta on käsillä :)

Rfsu merkkisille just tuntuu ettei niillä tuu sitä hailakkaakaan viivaa..mä lähden ostaan muuta kierto tosiaan voi olla niin sekaisin sen tyhjennyksen ja pidentyneen kierron kanssa..

Meinaatko niitä aloittaa oviksen jälkeen?
Näyttääkö se ovis testi plussaa enää kun ovis on ns päällä?

Mietin jos aloittaisin Terot 4päivää oviksen jälkeen mulla oli siis eilen plussa, ja tänään mielenkiinnosta testasin niin ei ollu enään niin tumma viiva.

Kannattaa testata! Oon itse saanut ovisplussan kp 16-24 välillä, kierrosta riippuen. Kierrot kaikkea 28-35
Yleensä 33 päivän kierrolla kp 21-22.

Kp 19, non ei mitään..turhauttavaa..kp 18 oli ehkä vähän jotain tuntua mut ei.. noh voihan se olla ettei 1 kerta päivässä sit tikuttelulla saa kiinni..

Tsemppiä. Itsellä km jälkeen oli kierto kyllä säännöllinen kuin ennenkin, mutta ovista en saanu tikutettua ja oireetkin oli hassut niin luulen ettei ovista alkuun ees tapahtunu. Meni monta kiertoo ennenku oviksen oikeasti tunsin (sattu pirusti) ja sain ovisplussankin, sitten jo raskaus saikin alkunsa :) (km 8/2018 ja uus plussa 2/2019)

Takaisin