kovat vatsakivut

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Janiin4
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Janiin4

Silmät suurina ihmettelijä
mulla alkoi yhtäkkiä ihan tajuttomat alavatsakivut ja nyt pari päivää alavatsakivuista kärsineenä alkoi myös alaselkäkipu. ja tämä kaikki alkoi pari kolme päivää oviksen jälkeen eli siis kuukautisiin ei voi liittyä ja ei ole koskaan ennen oviksen jälkeen ollut tälläistä kipua. raskauden mahdollisuus on mutta testiähän ei voi edes tehdä vielä. onko muita kenellä olisi ollut saman tapaista ja onko ollut raskaana vaiko ei?

Hei! Mulla oli nyt viime kierrossa samanlaisia oireita. Ei oo koskaan ennen näin käyny. Ovulaation jälkeen pikkusen vajaa kaks viikkoa jomotti alavatsassa ja se heijastu kans alaselkään. Mulla yleensä menkkaoireet alkaa viikko ennen menkkoja joten olin ihmeissäni. Menkat sieltä kuitenkin tuli ja alkoivat kaks päivää aikasemmin kuin normaalisti.

kipuilua kesti tosi kovana keskiviikosta perjantaille...lauantaina oli menkkamaista jomotusta ja nyt hellitti kipu. kuukautisiin on viel muutama päivä. mukaan tullut etova olo ja tosi väsynyt olen koko ajan. raskausoireitahan nuo ei mun tietäökseni kuitenkaan vielä ole.

Muokattu viimeksi:
Kiinnittyminen tapahtuu usein 7 - 10 vuorokauden kuluttua hedelmöityksestä. Toisaalta kenenkään keho ei toimi kuin kello ja voihan joillain kiinnittyminen tapahtua aiemminkin. Todella kovan alamahakivun kanssa kannattaa olla herkkänä ja mennä lääkäriin tutkittavaksi, ettei vain ole tulehdusta. Etenkin kun Janiin4 sulla on kestänyt monta päivää tosi kovana, mutta hyvä on, että kipu on nyt hellittänyt. Auttoiko paracetamol kipuihin? Käy kertomassa myöhemmin, tuliko plussa vai oliko väärä hälytys (: Jos oireet jatkuvat ilman plussaa, niin sitten ehdottomasti lääkäriin kipin kapin.

Takaisin