Kova vatsakipu

lokakuu91

Vasta-alkaja
Olen juuri plussannut, (2-4vk, en ole varma). Nyt kahtena yönä peräkkäin on ollut ihan hirveitä vatsakipuja. Viime yönä kuin yksi ikinä loppumaton kramppi, joka välillä tuntui myös polttavalta. Kipu on keskellä alavatsaa. Mikään asento ei auta. Parasetamoli tuntuu auttavan. Muuten lähes kokoajan minulla on mietoja, kuukautiskipumaisia kramppeja, jotka eivät huolestuta.

Pelkään kohdunulkoista raskautta... Voiko tämä kipu olla normaalia? Onko muilla vastaavia kokemuksia?

Olen juuri plussannut, (2-4vk, en ole varma). Nyt kahtena yönä peräkkäin on ollut ihan hirveitä vatsakipuja. Viime yönä kuin yksi ikinä loppumaton kramppi, joka välillä tuntui myös polttavalta. Kipu on keskellä alavatsaa. Mikään asento ei auta. Parasetamoli tuntuu auttavan. Muuten lähes kokoajan minulla on mietoja, kuukautiskipumaisia kramppeja, jotka eivät huolestuta.

Pelkään kohdunulkoista raskautta... Voiko tämä kipu olla normaalia? Onko muilla vastaavia kokemuksia?
Vaikea sanoa. Kivut voivat olla normaalejakin. Minulla on ollut alkuraskaudessa vatsakipuja ja kaikki on ollut hyvin. Kohdunulkoisesta minulla ei ole kokemusta. Suosittelen soittoa neuvolaan, he osaavat arvioida tilanteesi paremmin :)

Mulla oli alkuraskaudessa kovia vatsanväänteitä ja maha sekaisin. Normaalia oli mun kohalla, mutta haittasi työntekoa jonkin verran. :happy: Jos parasetamoli auttaa niin se on hyvä merkki. Kuten Bella sanoi, neuvolaan on hyvä soittaa.

Takaisin