Kotiutuminen

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mohomaha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

mohomaha

Kommentoinnin ninja
Otetaas vähän lisämausteita tähän loppuodotukseen, eli kuvataan vauvan kotiutumisvaatteet [;)] Minä oon ajatellu tällästä settiä

Toi huppari saattaa olla liikaa, mutta otetaan sekin nyt varuilta jos sattuu kylmempi sää [:)]
Body+housut+myssy kokoo 50, huppari 56, sukat 10-12

Ihania[:)] Minä oon kanssa jo ehtiny miettiä jo vähän että mitä pakkailis naperolle mukaan,vaikka toki saattaa muuttua mieli tässä vielä muutaman kuukauden aikana[;)][:D]täytyy ottaa kuvaa huomenna[:)]

mohomaha, sun täytyy heti kertoa mistä oot ostanu noi vaatteet...!! [:D] mä rakastan vihreetä yli kaiken, noi on aivan ihanat!!!

Aivan ihana asu ! [8D]

APUA, mä en ole edes miettinyt vielä mitään kotiutumis vaatteita :s

ihanat kotiutumis vaatteet [:)] Minä kuvailen sitten tänne kun olen saanut esikoisen vaatteita takaisin päin. ( ovat vielä lainassa)

minä kans voisin sanoo että h&mltä on[:)]On niin tutun näköisiä,itsekin tuollaisia ihaillut[;)]

Minä olen ajatellut tälläistä settiä[:)]Tää mamma on hurahtanut turkoosiin väriin ihan täysin[:D]niin vaatteissa kun sisustuksessakin[:D][:D]
housut 50, body 56( voi olla että vaihtuu 50,mut toisaalta toi body on kauheen pieni 56ksi..) sukat ja myssy. Huppari on 56,ja tosiaan voihan se olla, että jos on jo lämpimät kelit, kun sairaalasta lähdetään,niin vois pärjätä pelkällä bodylla,autossa kuitenkin varmasti lämmin..[:)]
Tälläiset olisi suunnitelmat alustavasti siis[:D]saa nähdä moneenko kertaan nekin tosiaan ehtii muuttua[:D][:D]

Aivan ihanan suloisia vaatteita[:)][:)] Tulee niin malttamaton olo, kun katsoo näitä kuvia. Haluais jo vain sen pienen nyytin käsiinsä

[:D] täällä ne on jo pakattu sairaalakassiin joten kuvaaminen ei nyt just onnistu. [:D]
mutta mukaan lähtee
* musta harleydavidsonin pääkallo pody-pitkähihainen.
* musta i;m rockstar-pipo.
* valkoiset aivan ihanan pehmeet housut sekä huppari... (mustalla tripaalikuvioita selässä ja lahkeissa)
* valkoiset sukat. (ja jos ihan kauheen viileetä niin valkoiset ohuet pitkikset housujen alle..)

eli musta-valkoisissa mennään....

Jep, H&M. Tässähän nämä http://shop.hm.com/fi/shoppingwindow?dept=BARN_NEWBORN_NEWB&shoptype=S kuvassa tuo oranssin värinen setti 9,95. Vihreä on se toinen värivaihtoehto. Mäkin tykkään vihreestä ja siitä turkoosista! Voi että, täytyy myöntää että vauvaa odottaa jo turkoosi toppaliivi kokoo 74 [:D] Menee varmasti jouluna päälle ja jo aikasemminkin kun siinä ei niitä hihoja oo...

Tuossa hetki sitten sain kans vihdoin etsittyä ja valittua pojalle kotiutumis vaatteet[:)] Taas on yksi askel lähempänä [:)]

Tässä meidän kotiutumisvaatesetti (tulee varmaan muuttumaan vielä moneen otteeseen).
Huomasin, että nämä pienimmät vaatteet on kaikki tuommoisia pliisunvärisiä... Ja itse oikeasti tykkään kirkkaista väreistä. Että kauppaan sitten vaan [:)].

Oli pakko heti eilen suunnata hennesiin... viis kymppii meni että hujahti [:-] Mutta kyl on ihania noi vihreet sammakko vaatteet. Taidan poiketa vielä uudestaan... :)

Just_Pam mistäs tollasia muumisukkia oot löytäny? [8D]
Millon meinaatte pakata sairaalakassin ja mitä sinne pakkaatte?

mohomaha: Sain sukat anopilta [8D].
Mutta Lindexiltä löytyy erilaisia Muumijuttuja (muistaakseni on sukkiakin), itse haluaisin käydä hakemassa Haisulipaidan ja -housut [:D].

Takaisin