Kotikonsteilla synnytys käyntiin

Piedra

Oman äänensä löytänyt
En löytänyt tähän aiheeseen liittyvää keskustelua, kertokaa siis jos jossain on jo tämä keskustelu käyty..

Täällä mennään raskausviikkoa 38 ja olo alkaa olla tosi tuskainen, joten olisin jo ihan valmis vauvan saattamiseen maailmaan.[:)]

Kyselisin siis kotikonsteja, joilla saisi mahdollisesti avitettua synnytyksen käyntiin..?
Jotku saanu neuvolasta kolmen s:n vinkin eli sauna, siivous ja seksi. [:D] Lisäksi jotkut puhuvat mansikoiden puolesta ja jotkut akupisteiden hieromisesta ja osa hehkuttaa ehdottomasti vyöhyketerapian nimeen. Sitten jotkut sanoo, että rappusten kävely auttaa. Onko kellään kokemuksia?

Eihän mitkään konstit välttämättä auta, mutta oon valmis yrittämään, kun lääkärikin viime viikolla sanoi, että vauva on ihan valmiina syntymään ja viikkojakin kasassa sen verran ettei huolta ole.[:)]

Vinkkejä siis kehiin [:D]
 
Eiköhän ne pitkät, reippaat kävelylenkit ainakin. Ja sitten anopin sisko sanoi, että suihkuun ja sitten mahalle ensin niin kuumaa vettä kun sietää ja sitten taas tosi kylmää ja näitä vuorotellen. Pitäisi kuulemma auttaa [:D] Mutta enpä ole ihan niin "epätoivoinen" vielä tässä vaiheessa että olisin kokeillut tuota [;)]
Muuten vaan käyn pitkiä, reippaita kävelylenkkejä ettei nyt ainakaan YLIajalle menis... jos ne nyt edes sen verran auttaisi [8|]
 
Tulisen ruoan syönti voi käynnistää synnytyksen myös. Muutenkin aktiivinen elämä voi käynnistää eli ei istuta siellä sohvalla kaiken aikaa. Sitähän ei tiedetä mikä synnytyksen käynnistää, mutta kaikkea voi kokeilla. Mut ei nyt kannata ihan mahdottomuuksiin mennä ettei vauvelikin mahassa sen takia ole levoton. [:o]
 
Mä ajattelin jotain ruveta kokeilemaan,viimeistään sitten kun menee yli lasketun [:)] Saa tuo pirpana tuolla nyt vielä olla,vaikka toiveet on kovat.
 
Moi,
6 päivää laskettuun ja olen lenkkeillyt, siivoillut, sekstaillut (ei varmaan riittävästi) eikä mikään auta. Lapsi voisi jo syntyä, koska en ole nukkunut pitkin aikoihin, olen ihan paisunut nilkoista ja käsistä, ja tämä on isompi kun muut lapseni ja olo on tukala eikä tästä enää oikein osaa nauttiakaan.
Noista kotikonsteista varmaan sekstailu olis paras, sikäli kun spermassa on kuulemma samaa ainetta kuin aineessa,millä synnytys käynnistetään sairaalassakin. Toisaalta...tässä olotilassa ei paljon innosta sekstailu eikä pakonomainen kanssakäyminen ole mitenkäään suuri ilo, eikä nautinto varsinkaan.
 
Samat olen kuullut mitä tässä on jo tullutkin. Puhtaat paperit sain jorvistakin niin tässä ajattelin huomenna(jos sää sallii) niin pestä ikkunat ja jatkaa taas päivittäistä pitkää lenkkiä nuoremman koiran kanssa. ja tietenkin saunomista ei sovi unohtaa [:D] ukko ei oikein perusta seksille, koska "vauva on siinä ihan vieressä". jos alkaa yliaikaa menemään niin sit saa alkaa kyllä perustamaan
 
Joo, mulla on kans jalat kuin puupökkelöt; pohkeista varpaisiin yhtä paksut [:D] Ei oo kiva ku kengät puristaa ja tuntuu pahalta kävelläkin, kun jalat on ku ilmatyynyt.
Synnytystapa-arviossa kävin perjantaina ja lääkäri sano, että vauva on ihan valmiina syntymään ja kaikki on kunnossa, eli ei haittaa vaikka syntyiskin jo. Ajattelin heti, että teen kaikkeni, jos vaan jotenki voin ite synnytystä aikaistaa.. ainakin kokeilen eri juttuja [:D]
Kattelin jo aikoja vyöhyketerapiaan, kun kuulemma kannattaa ne hoidot aloittaa 37+ viikolla, eli sehän ois just eikä melkeen nyt [:D]

Kiitos jo saaduista vinkeistä. Taidankin lähteä kävelylle nyt kun alkaa tuo ilmakin olla vapun jälkeen taas parhaimmillaan.[:)]
 
Mietin itse myös lenkille lähtöä,mutta tänään olen niin väsynyt,että taitaa mennä huomiseen,jos sää sallii. :>
 
Joo, taitaa miehiä hieman arveluttaa kun vauvan pää on laskeutunut. Mäkin kovasti yrittänyt puhua seksin nimeen, mut jotenki aihetta on alettu välttelee [:D] Onhan se vähä sellasta ähräämistä ison mahan kanssa, mut jos siitä ois apua ni olen ähräämiseen täysin valmis [:D]
 
meillä on ollut hetki seksitöntä aikaa jo [&:] mulla on ollu vaivaa vaivan perään niin ukko yrittänyt olla että ei vaan tulis mitään ongelmia(toisaalta ihan ymmärrettävää).
 
Mä en ees muista milloin viimeks me oltais miehen kans jotain puuhailtu. ;< Mutta sekin johtuu siitä,kun on ollut kipuja,suppareita niin ei ole tehnyt mieli,mutta on aikoja jolloin vois...mutta ihan kun mies vähän karttelis [&:] ,-johtuisko vaikka sitten tästä loppuajasta,ettei ne uskalla. Miehet kun ei ole niin tietoisia siitä,että vauva saa syntyä vaikka just nyt viikolla 37 tai aikasemminkii selvii.

kyllä sitä välillä miehelle vinkkaa vessan oven rakosesta,kun se on suihkussa,että "Tulisinko tekee sulle vähän taikoja [;)]" [:D][:D] Ja sitten se vaan hymähtää ja nauraa. :) En tietenkään väkisin sille mitään tee,vaan tollee hellävarasesti ehdotan,mutta kun se tulee kotiin lauantaina ja ei olis enää kipee niin vois yrittää vähän paremmalla menestyksellä [:D]

tai sitten se sai trauman viime kerrasta,kun mun maha oli kokoajan tiellä,ettei se haluu enää tehdä mitään,ennenkun tää pömppö on poissa [:D][8|][:D]
 
Voi, minä kanssa miehelle tuossa la-iltana sanoin, että olen tässä muuten mietiskellyt seksiä pari päivää. Kiinnostaisi vielä kerran, kun ollaan ihan tosissaan vaan me kaksi ja plus ettei sitä taas tiedä, koska se onnaa sitten synnytyksen jälkeen jos menee vaikka paikat pahastikin rikki, sitä kun ei voi ennustaa. Se vaan hymähteli. [:D] Ei tainnut ajatuksesta innostua. Minä kyllä tiedän tarkalleen, koska harrastettiin viimeksi seksiä, koska olimme 7v juhlareissulla Turun Caribiassa tammikuun alussa [8|][:D] No, ei se ole haitannut, koska kummatkin olemme olleet ns. yhteisymmärryksessä asian suhteen mutta nyt on taas hetken itseä kiinnostanut. Mutta miestä ei oikein, kun se vauva on siellä kanssa [:D] Taitaa tämä mamma joutua nyt vaan odottelemaan [:D]
 
intialainen päänhieronta ja koko selän normaalihieronta on ainaki kielletty raskauden aikana juuri siksi, että saattaa aiheuttaa synnytyksen käynnistymisen. Intialaisessahan ainaki käydään niitä akupisteitä päässä, kasvoissa hartioissa... Niin joo, ayurveda hieronta vilkastuttaa aineen vaihduntaa todella paljon, en vain tiedä pystyykö sitä tehdä istuma asennossa.

Kosmetologilta kuulin, että hän oli ottanut risiiniöljyä. Koiran omistajille varmaan tutumpi aine jos koira on syönyt jotain sopimatonta, niin liukastaa sisuskalut. Helpottaiskohan tuo muuten synnytyskipuja jos liukastais kunnolla??
 
Vatsasta maailmaan-ohjelmassa mainittiin nännien stimulointi :/ no ei sekään niin auvoiselta tunnu, kun net kipeytyy kun liikaa romplaa, herkkiä paikkoja.
taidan tänään käydä vaappumassa kävelylenkillä, viime viikolla eräänä äivänä 5.5 km ja selkä yön kipeenä, kävelen siis pari kilsaa tai vähän yli ja ikkunoita voisin pestä myös, joku päivä.
Ainakin unohtuu vähäksi aikaa odottelun tuska.
 
intialainen päänhieronta ja koko selän normaalihieronta on ainaki kielletty raskauden aikana juuri siksi, että saattaa aiheuttaa synnytyksen käynnistymisen


En tiedä intialaisesta päähieronnasta, mutta kun asiaa on kyselty ammattihierojalta sekä fysikaalisesta hoitolaitoksesta, on kummastakin sanottu, ettei hieronnalle raskausaikana ole esteitä eikä aikarajaa. Ainoastaan asento saattaa aiheuttaa onkelmia mutta raskaana olevia voidaan hieroa kylkiasennossa joten sekään ei varsinaisesti ole ongelma [8|] Selkähierontaa pitivät myös neuvolassa tosi hyvänä ideana, kun on keskiselän lihakset olleet jumissa. Joten en usko kyllä nyt näiden omien "todisteideni" valossa kyllä tuohon.
 
miiuhoo: meilläkin joskus tammikuulla viimeks ollut tapahtumia sängyssä. itellä tietenkin on tämän ajan ollut haluja, mutta aina ei voi voittaa.
 
Eihän se meillä silleen oo tiellä,mutta harvoin ollaan tehty tuossa normissa asennossa ja viimeksi kun oltiin silleen niin se oli tiellä,mutta miestä ei saa mihinkään asentoon oikee [:D]
 
Kyllä pitäis onnistua takaapäin koiratyylii tai sitten lusikassa seksin harrastaminen, tai niin ainakin meillä koko raskauden ajan. Se on joillaki miehillä, että pelottaa harrastaa seksiä raskauden takia. Ite vaan en vois olla edes viikkoa ilman ja onneksi mies haluaa kans. [;)] Taitaa synnytyksen jälkeen jäähä vähemmälle tuolla saralla [:D]... kumpikin.
 
Ymmärtääkseni synnytystä ei voi kotikonstein käynnistää... Vauva voi olla valmis, mutta synnytys alkaa kun kroppa on siihen valmis. Sitä valmiutta kai voi jouduttaa.

Hierontahan on kivaa muutenkin, joten miksei tätä voisi kokeilla! En tiedä olenko löytänyt itse oikeita pisteitä, kun ei tunnu missään...
Akupainanta: http://www.babyidea.fi/aidille/akupainanta.html

Seksissä kai  naisen orgasmitkin voi edesauttaa kännistymistä, supistelua sekin! Joillakinhan pelkkä sisätutkimus vauhdittaa tilannetta... Tiedä sitten kannattaako itse mennä kokeilemaan...

Lenkeistä en tiedä, mutta nuo puutarhatyöt tuntuu ainakin jossain päin kroppaa. Muistaa sitten vain levätäkin! Siitäkin voi olla jotain apua. Monasti olen päikkäreiltä herännyt pieniin suppareihin.
 
Takaisin
Top