Kotiin doppler?

Mulla on toi Unbornheart, minkä saa kytkettyä puhelimeen ja siinä puhelimen ruudulla näkyy se syke. Eli en sitä kuullut mutta syke näkyi ruudulla hetken, mutta useamman kerran. Täytyy odotella vielä, että saa kuuluviin muutakin kuin istukan viuh-viuh äänen.
 
Mulla on toi Unbornheart, minkä saa kytkettyä puhelimeen ja siinä puhelimen ruudulla näkyy se syke. Eli en sitä kuullut mutta syke näkyi ruudulla hetken, mutta useamman kerran. Täytyy odotella vielä, että saa kuuluviin muutakin kuin istukan viuh-viuh äänen.

Se korkea lukema voi tulla näkyviin ihan siitäkin jos sitä doppleria liikauttaa. Eli ei välttämättä rekisteröi sykettä vaikka näyttäisi isoa lukemaa.
 
Se korkea lukema voi tulla näkyviin ihan siitäkin jos sitä doppleria liikauttaa. Eli ei välttämättä rekisteröi sykettä vaikka näyttäisi isoa lukemaa.

Sitä mietinkin, et miten paljon virhelähteitä tossa sykenäytössä on. Mutta tässä se syke ei näkynyt kokoajan vaan näytti tulevan esille vasta sitten, kun oli laite oli yhdessä kohtaa paikoillaan hetken. Myös niille matalemmille sykkeille.
 
Mä sain just siskolta Angelsound merkkisen dopplerin. Kokeltiin eile illalla miehen kans ja saatiin kuuluviin syke :) ihan perusrasvaa käytin (samoin kun siskoniki).. Hyvä tietää että se semmone "viuh-viuh" ääni tulee istukasta.. :) ekaa odotan ni onhan tää jännää..
 
Mä sain just siskolta Angelsound merkkisen dopplerin. Kokeltiin eile illalla miehen kans ja saatiin kuuluviin syke :) ihan perusrasvaa käytin (samoin kun siskoniki).. Hyvä tietää että se semmone "viuh-viuh" ääni tulee istukasta.. :) ekaa odotan ni onhan tää jännää..

Mä oon kokeillut nyt muutamana päivänä, vaikka vielä on varhaista. Sykettä en ole edelleenkään kuullut, mutta näytölle olen saanut korkean sykkeen jokakerta. :) nyt siis menossa 8+4.
 
Tää onki hyvä ketju, kun just aloin pohtii, oisko mahdollista jo nyt saada (9+0) kuuluviin jumputusta :)
 
Mulla nyt 9+1 ja just tänään tilasin dopplerin kotiin. :) Toivottavasti saisi sydänäänet jo kuuluviin ja jos ei niin yritän olla panikoimatta. :D Neuvolassa sanottiin että siellä kuunnellaan n. 12 vk eteenpäin, mikä on myös ton kotidopplerin 'virallinen' raja. Merkkinä Angelsounds.
 
Mä kokeilin tänää ekaa kertaa (8+5) ja en saanu mitää kuulumaan :D mut pakko oli silti koittaa :)
 
Minä pääsin kokeilemaan tosi perusmallin Angelsouds dopplerilla ekan kerran 9+3 (10+2?) ja silloin kuului kyllä jo.
 
Mulla on se kaikista halvin (ja mitä ilmeisimmin paskin :grin ) doppler ja tänään vihdoin sain kuuluviin :love7 12+3
 
Sain lainaan kaverilta ja en oo muuten kokeilut. Neuvolassa viikko sitten kuunneltiin mutta voisi yrittää itsekin :D
 
Oli pakko taas koittaa, eihän tässä ollut kuin 3 päivää väliä, mut ei kuulunut. Tänään siis 9+1

Te jotka ootte saaneet kuulumaan, niin missä kohtaa vatsaa sykkeet on kuuluneet?
 
Mun doppler saapui tänään mutta en saanut kuulumaan muuta kuin istukan viuh viuh. Viikot 9+4. Jospa loppuviikosta kokeilisi uudestaan. Ja ehkä parempi aamusta kun ei oo niin jäätävä turvotus päällä. :-D
 
Juuri kokeilin kuunnella tobblerilla.:love7 Pariin otteeseen kuului viu-viu ääni ja syke näytössä oli 155.
Viikko sitten kokeilin ja sain sykkeen näyttöön mutten kuullut mitään. näyttääkö se siis sykkeen vaikken sykettä kuule?
 
Juuri kokeilin kuunnella tobblerilla.:love7 Pariin otteeseen kuului viu-viu ääni ja syke näytössä oli 155.
Viikko sitten kokeilin ja sain sykkeen näyttöön mutten kuullut mitään. näyttääkö se siis sykkeen vaikken sykettä kuule?

Kuulitko tänään sykkeen vai näitkö lukeman (joka ei hävinnyt nopeasti)? Mulla ainakin tuli "syke" hetkellisesti näkyviin kun liikutin laitetta. Mutta koska en kuullut sykettä ja lukema hävis nopeasti näytöltä, tulkitsin että se ei ollu vielä oikeesti syke vaan aiheutui virheellisesti liikkeestä.. Tästä liikkeen aiheuttamasta lukemasta oli aiemmin puhetta, olikohan se tässä keskustelussa vai jossain muualla.
 
Kuulitko tänään sykkeen vai näitkö lukeman (joka ei hävinnyt nopeasti)? Mulla ainakin tuli "syke" hetkellisesti näkyviin kun liikutin laitetta. Mutta koska en kuullut sykettä ja lukema hävis nopeasti näytöltä, tulkitsin että se ei ollu vielä oikeesti syke vaan aiheutui virheellisesti liikkeestä.. Tästä liikkeen aiheuttamasta lukemasta oli aiemmin puhetta, olikohan se tässä keskustelussa vai jossain muualla.

kuulin viu viu ääniä moneenkin otteeseen ja näytössä oli syke joka näkyi aika pitkään. ja näkyi aina uudelleen
 
Takaisin
Top