Kotieläimet

Meillä on tokee gekko, ja brachypalma Smithi eli meksikonpunapolvi (tarantula) sekä kesäisin kanoja.
Koiraa ei allergioiden takia voida ottaa :sorry:
muuten meillä sellainen olis jo.. snautseri olis ihan huippu.

Meillä on koira, jackrusselinterrieri. Täyttää marraskuussa kuus vuotta ja saa maaliskuussa uuden kaverin, meiön esikoisen :Heartbigred

Meillä on 4koiraa,vanhin on 11v ja nuorin on vasta puolivuotta. Miehellä on todettu allergiaa mutta se ei reagoi onneks paljon mitenkään paitsi vähä silloin ku kaikilla on karvalähtöaika. Tässä sitä sitte pelkää että mites vauva tulee reagoimaan koiriin ja tietty toisinki päin.

• Tykkään
Reaktiot: EJN
Meiltä löytyy kaksi kissaa ja koira :) Sukulaiset kauhistelee mun ja miehen valintaa haluta lemmikkejä, mutta itse en voisi olla tyytyväisempi, kun katsoo esikoista ja kaikkia kolmea miten he kaikki viihtyvät toistensa kanssa ja hakeutuvat seuraan. Varsinkin meidän "tappajakoira" staffi ja tyttö leikkivät niin ihanasti yhdessä ja kummatkin nauttii toistensa seurasta.

Onpahan talossa helmi-maaliskuussa sitten elämää kerrakseen :D

Meiltä löytyy kaksi kissaa ja koira :) Sukulaiset kauhistelee mun ja miehen valintaa haluta lemmikkejä, mutta itse en voisi olla tyytyväisempi, kun katsoo esikoista ja kaikkia kolmea miten he kaikki viihtyvät toistensa kanssa ja hakeutuvat seuraan. Varsinkin meidän "tappajakoira" staffi ja tyttö leikkivät niin ihanasti yhdessä ja kummatkin nauttii toistensa seurasta.

Onpahan talossa helmi-maaliskuussa sitten elämää kerrakseen :D

Siskolla L.A joulukuussa ja heillä 11 koiraa, osa toki ulkokoiria. Sekä 2 tarantulaa ja kanoja.

Mulla kaksi landseeria, mutta ne olen joutunut jättämään vanhemmilleni maalle. Vanhempi ei sopeutunut elämään muualla ja nuorempi on niin toisen perään, että ei raaski erottaa. Onneksi vanhempani halusivat koirat pitää ilomielin.:) Olen aina ollut koiraihmisiä ja koko elämäni kasvanut koirien kanssa, niin onhan tässä totuttelua ollut. Tulevaisuudessa haluan kyllä, että lapsenikin saa saman mahdollisuuden, ellei allergiaa tm. ilmaannu.

Meillä on cockerspanieli, joka on tullut aikuisena. Onneksi sen edellisessä kodissa juoksi lapsia pitkin poikin, niin on tottunut niihin.

Meillä kissa, 13v kultainennoutaja ja 7v venejäntoyterrieri. Tosin en tiedä kauanko tuo vanha kaveri tuossa enää jaksaa, vanhentunut tosi paljon viimeisen vuoden aikana. Meillä toi terrieri ei oikein sulattanut vauvaa, osoittaa mieltään pissailemalla/kakkaamalla ympäriinsä, jos ei saa tarpeeksi huomiota.. On aina ollut hyvin mustasukkainen, mutta nyt "vanhemmiten" siitä on tullut kyllä oikein narttu :D Ollaan mietitty rauhoittuisiko se ees vähän, jos sen leikkauttaisi. Kultainennoutaja on lapsiin tottunut, kun miehelläkin on siis ennestään kaksi lasta.

Meillä kissat hoitaa sen mielenosoituksen :rolleyes: narttu pissaa sänkyyn silloin tällöin kausittain ja kolli pissaa minne sattuu jos mä en ole tullut yöksi kotiin.. Kiva varmaan tulla synnäriltä, kun kissat hoitaa varmasti sillä aikaa kivat tervetuloa kotiin -bileet. Koirakin on sijoitusnarttu, joten vaipparallia riittää pakostikin koirankin osalta kun ei voi leikkauttaa.

Staffikin on _erittäin_ hellyydenkipeää sorttia, että saas nähdä miten käy kun jää pakostikin jalkoihin vauvan tultua. Kova koulutus on meneillään sen osalta, jonka kaikki vieraat ystävällisesti pilaa toimimalla just niin kun ei pitäisi. Onhan tässä onneksi aikaa.

Kun esikoinen syntyi, meillä oli vanha kissarouva. Sittemmin kissarouva menehtyi vanhuuteen. Uutta eläintä meille tuskin tulee, koska matkustamme paljon. Jos minä saisin päättää yksin, haluaisin uuden kissan jossain vaiheessa, kun emme enää matkusta näin paljon. Mieheni ei halua pikkulapsiperheeseen eläintä ja ymmärrän sen kyllä. Olihan siinä kädet täynnä. :)

Meillä on vain meidän ihana luottokissa, 7-vuotias rouva, joka ei voisi olla enää yhtään kärsivällisempi lasten kanssa <3 ja onhan meillä 7 kanaa ja kukko ollut jo parin vuoden ajan :)

Meillä on kolme kissaa, jotka ovat kovasti aina tunkemassa mahan viereen nukkumaan :) Toivottavasti ovat yhtä helliä, kun pikkuinen syntyy ^.^

Meillä on yksi hellyyden kipeä kissaherra. Tykkää nukkua aina joko mahan päällä tai meidän välissä. Koirasta mies puhuu mutta mää en ikinä moiseen suostu. Ei musta oo koko ajan lenkittään tai kärsivällisyyttä kouluttaan. Ja suoranaisesti en oo yhtään koiraihminenkään. Kyllä kavereitten koiria tulee rapsuteltua mutten ikinä ottais itelleni. Sanotaan näin että koirat on ihan jees jos ei oo omia.

Takaisin