Kotidopplereista...

nijaje

Vauhtiin päässyt keskustelija
Jebjeb..menin sortuu ja tilasin laitteen,jota oon aina..siis AINA pitäny turhana ja naurettavana..mutta :D Siis onko jollai muulla kokemusta noista?Millä viikoilla on kuulunu äänet tms. :)

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app
 
Mä tilasin esikoista oottaessa jostain alesta dopplerin ja kyllähän sitä tuli käytettyä. Esikosta löysin äänet joskus 15-17 viikoilla, en alkuun osannut kuunnella oikeasta paikasta. Ja muistaakseni laite tuli kun olin viikolla 15.. Tältä asukilta en ole vielä edes yrittänyt. :) mutta varmasti tulee kuunneltua tämänkin kohdalla. :)

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Mulla myös doppleri löytyy esikoisen ajalta, sillon löysin äänet viikolla 9+6. Mut kyllä niitä etittiinkin, sit kun löysi oikean khan ni melkeinpä siitä sitte aina kuulikin :) kunnos kohtu sitte nousi ku mahakin alko näkymään, sillon tietty kuulu ylempäntä.
Ja eipä niitä sitte enää niin tullu kuunneltua kun liikkeet alko tuntemaan :)
 
Ok..eli ehkäpä oottelen minäkin muutaman viikon ennenku ees yritän kuunnella :D

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app
 
Joo niis vissii sanotaa et viikolta 12 alkaen vois alkaa kuulumaan, mä vaan olin niin malttamaton. Eikä kaikilta vielä viikolla 12 kuulu jos vaikka kohtu on kallistunu taaksepäin.
Riippuu niin, mulla on kyllä ylimäärästä mahassa, et se ei haitannu kuuluvuutta :D
 
Mulla oli keskimmäisen aikana. Alkuun tuli päivittäin kuunneltua, mutta sitten se jäi kun liikkeet alkoi tuntua. Yhtään en muista millä viikoilla aloin kuunnella.. :)

Sent from my GT-S7580 using Vau Foorumi mobile app
 
Onko joku merkki ylitse muiden vai onko niitä edes monelta valmistajalta markkinoilla?
 
@Minja: Mä en ees tiedä miten monii noita on erilaisii.Mulla on sellanen,jos on lcd-näyttö,mihin tulee sydämenlyöntien lukema esiin :)

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app
 
Minullakin on edellisestä raskaudesta jäljellä, tosin se on ollut lainassa jo synnyttäneellä kälyllä ja näillä viikoilla ei vielä kehtaa vihjailla palauttamisesta :D joten täällä odotellaan josko neuvolassa sitten kuunneltaisiin :) minulla on ilofantista tilattu Angel Sounds dopleri. Ja on ollut hyvä, äänet löytyy kyllä pienemmilläkin viikoilla kun löytää oikean kohdan.

Tässä vielä linkki jos haluaa vähän halvemmalla kuin muilta sivustoilta:
http://www.ilofantti.fi/angel-sounds-dopleri-p-842.html
 
Mun dopleri on kans lainassa, mut meinaan kyllä heti varhaisultrassa käytyä pyytää sitä takasin jos vaan aihetta on, toivottavasti :Heartred


Sent from my iPad using Vau Foorumi
 
Heips,
mulla kuului äänet viime raskaudessa joskus 10. viikon kohdalla kun oli neuvola, mutta kotiin en ostanut laitetta, koska kaverit varoitti että se on koukuttava...ja sanoivat että toisaalta jos joku päivä ei ääniä saanutkaan kuulumaan, kun ei ammattilainen ole, niin tuli heti huoli, vaikka vaavi olikin ollu vaan toisessa asennossa. Itse sitten kestin mielummin epätietoisuutta, ja taisi se neuvolankin täti sanoa että siitä olisi jotain haittaa vauvalle jos koko ajan kuuntelee, mutta en kyllä tiedä mihin toi väite sitten perustui...
 
Oho..aika jännä jos jotai haittaa olis..hmm..

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app
 
Mä löysin ekassa raskaudessa jo 8+ sydänäänet kotidopplerilla. Ja en kyllä usko että siitä mitään haittaa sikiölle on. Ehkä enemmänkin se ettei äidit rupee panikoimaan kun ei joka päivä äänet löydykkään.
 
Joo varmaan sitä se neuvolan tätikin varmaan tarkoitti, en oikein kuunnellu tarkkaan ku en ollu sellasta hankkimassa, mut muistelen vaan et se jotain varoitteli :)
 
Muistelen jostain lukeneeni että sillä olis muka jotain lämpö vaikutuksia.JA tosiaan siis muka,kotidopplerit on tutkittu ihan turvallisiks :)
 
Minä malttamattomana tilasin baby fun kotidopplerin melkein heti kun sain plussan.. Ja monen viikon turhan kuuntelun jälkeen 9+6 kuului äänet. Tosin tuo laite aijemmin havaitsi sykkeen n 160 paikkeilla, mutta minä itse en sitä kuullut kohinalta.
 
Mulla ei neuvolassa kuulunu sydänäänet vko 10+0, joten en tilaa kotilaitetta :D Ihan riittävästi tuli stressiä jo siitä kun ei kuulunu ja ultra vasta viikon päästä. Sillon vasta selviää, että onko siellä mitään sydäntä!
 
Huutelen tuolta helmikuisista nyt tännekin... :D
Mulla on kaverilta lainassa Angelsounds-doppleri. Eilen saatiin neuvolassa (11+2) ihan muutama sekunti sykettä kuuluviin ja sit kun ties millasta ääntä ja mistä etsiä ni sain puolisen minuuttia kotonakin kuuluviin. :)
Enkä siis ole mikään hoikka todellakaan, mut sattui papulainen piipahtamaan kohdun etuosassa hetken.
Omaksi iloksihan noita kannattaa vaan käyttää, eikä panikoitua, jos äänet ei aina kuulukaan. :)


Sent from my iPad using Vau Foorumi
 
minä sain hevosen laukka ääniä kuuluviin hetkittäin hyvän tovin 8+3. mutta en mene täysin takuuseen ennen kuin kuulen neuvolassa ne äänet :)
 
Takaisin
Top