Kotidoppler

Ylva

Oman äänensä löytänyt
Täällä ei näyttänyt olevan kotidopplerointi-ketjua, joten laitetaas sellainen pystyyn! Olisi mukava kuulla myös teidän kokemuksia kotidoppleroinnista.

Täällä löytyi pienen sydänäänet ensimmäistä kertaa rv 8+5 ihan sillä perus Angel Soundsin pyöreänmallisella. Nyt on meneillään 9+3 ja muistaakseni tuossa toissapäivänä kuuntelin ääniä uudemman kerran. Tyhjällä rakolla äänet ei luonnollisestikaan kuulu niin herkästi, joten aina kerättävä kamala pissahätä dopplerointia varten. Hämmentävää tässä oli se, että äänet löytyivät paljon korkeammalta kuin mitä olin odottanut niiden voivan kuulua. Yritin varmaankin noin viikon ajan kuunnella ääniä niiden löytymättä. Kaikkien ohjeiden mukaan kohtu olisi ollut tuolloin ollut vielä piilossa häpyluun takana ja ääniä neuvottiin etsittäväksi ihan sieltä häpyluun rajalta. Äänet löytyivät kuitenkin aika sattumalta häpyluun ja navan puolestavälistä. Onkohan se kohdun korkeus mahdollisesti näin neljännen raskauden kohdalla ensisynnyttäjää korkeammalla vai mistä moinen voisi johtua?
 
Minä en ole huomannut eroa täyden ja tyhjän rakon välillä, mutta myöskin yllätyin siitä kuinka ylhäältä piti ääniä etsiä! Yritin aivan häpyluun yläpuolelta tuloksetta, mutta sitten kun kokeilin mainitsemastasi kohtaa (eli suunnilleen siitä mihin alkkareiden vyötärönauha osuu) niin heti löytyi, viikolla 9+2.
 
Mä sain kuulumaan viime viikolla ekan kerran rv 11+3 ja nyt äsken taas rv 12 :Heartred mulla ei myöskään kohtu ole kovin alhaalla, vaan enemmän oikealla puolella navan alapuolella, sama paikka mistä esikoisen aikana myös kuulin sydänäänet. Ei tosiaan mistään häpyluun yläpuolelta :pompus:
 
Huh, hyvä kuulla muillakin olevan kohtu korkeammalla! Ei varmaan tarvitse siis pelätä olevansa pidemmillä viikoilla :grin
 
Takaisin
Top