Kotidoppler

Hei tuolta elokuisista!
Vinkkailen teillekin, kun joku tätä jo kyseli, niin verkkokaupassa nyt hyvään hintaan tää! :)
https://m.verkkokauppa.com/fi/produ...al-Doppler-kotidopplerlaite-lypuhelimelle-iOS

Omani kävin eilen postilokerosta hakemassa, ja tänään 12+2 en vielä ite saanu kuulumaan muuta kun kohinaa, muutaman kerran kävi kyllä sykkeet näytöllä. En siis huolestu vielä, kun vasta kävin ultrassa pari päivää sitten, ja siellä todettu että kohtu reippaasti taakke päin ja istukka etuseinämässä jotka varmasti vaikeuttaa kuuntelua kotona. :)

Jemppo: oon vierailemassa heinäkuisista itsellä rv 18 menossa. Mulla myös istukka kohdun etuseinämässä. Rupesin kotona kuulemaan sydän äänet vasta viikolla 16 ja liikkeitä en tunne vieläkään.. Sillä vaan että tosiaan toi istukka edessä vaikuttaa näköjään paljon ettei pidä huolestua :)

Me päätettiin miehen kanssa, että rv12 olevan ultran jälkeen tilataan, jos siltä tuntuu.. Muuten aiheuttaa tässä taloudessa vaan turhaa huolta :D

Just hain oman kotidopplerin postista, mutta en kyllä kuullut muuta kuin oman sykkeen :sorry: mutta torstaina on jo lääkäriläynti joten saa kuulla onko kaikki hyvin :) vähän meinaa jännittää kun oli tosi kovat kivut muutama päivä sitten ja nyt jatkuva oireiden tarkastelu mikä ei yhtään helpota pelkoa keskenmenosta.. Aattelin et annan nyt dopplerin oottaa kunnes näkee onko kaikki hyvin ja sit voi taas alkaa kokeilemaan :) viikkoja on vasta 8+6 joten ehkä kokeilen vähän turhan aikaisin :p lääkärissä on kyllä kuulunut jo vahvat sydänäänet mutta niiden laite on varmasti tehokkaampi ja taidot kuunnella :)

Maailman ihanin ääni bongattu nyt selvästi vatsasta :Heartred Viikkoja nyt siis 9+5. Ensin yritin itte, niinku monena iltana enkä saanu mitään kuuluu. No sit rupesin kattoon youtubesta videoita, joissa naiset ohjaa miten kannattaa lähtee sydänääniä hakemaan. Ja yks video oli ihan loistava. Ykkösvinkki oli se, että kun kuulee melko alavatsan keskellä voimakkaan voimakkaan oman sykkeensä, siinä on istukka. Ja ihan pikkusen kun siitä sit siirsi, niin rupes laukka kuulumaan! Huh mä kun rupesin jo huolestuun, et miks jo ei kuulu. Käyttäjässä oli siis vain vikaa, et näköjään se on pienestä kiinni. Sa sit tosiaan anturia sai jonkin verran painaa. Multa äänet löytyi häpyluun yläpuolelta hieman vsemmalta puolelta. Tää olikin täysin paska päivä, niin voi onnea kuinka hyvän lopetuksen tämä päivä sai. Suosittelen kattoon niitä videoita, jos sykkeet hukassa. Niistä saattaa olla apua. Laiton hakusanaks angel sounds week 10

Muokattu viimeksi:
Ihanaa, että sydänäänet kuului. Niin ihanaa varmasti. Olisihan se mahtavaa kuulla itsekin..

Ihanaa! Munkin tekisi mieli hommata doppler, mutta taidan ehkä odottaa vielä vähän aikaa. Jos en saakaan kuulumaan niin pian vain huolestun liikaa :)

Minäkin olen päättänyt odottaa ainakin ensimmäiseen ultraan. Jos kuulisi sydänäänet, niin kyllähän se varmasti rauhoittaisi mieltä.. Mutta kääntöpuolena se stressin määrä, jos mitään ei sitten onnistuisikaan kuulemaan.. Ehei, odotan kiltisti sen 2vkoa ultraan ja sen jälkeen.. :)

Piti testailla doppleria :D Sydänääniä ei kuulu, mut selkee istukan ääni. (ainakin sen viuh viuh olen ymmärtänyt olevan istukka). Et jotai siellä tapahtuu. Sama viuhke kuulu esikon kohdalla kans hyvin selkeenä ja istukka oli etuseinässä, joten liekö tämä taasen niin

Joo mä oon kans ymmärtäny et Se keskemmältä kuuluva viuh viuh on istukka ja ne vastaavat äänet lonkkien suuntaan omia laskimoita tai jotain.

Mää taidan nyt pitää kuuntelussa nyt vähä taukoo jos vaan malttaisin :) Eilen kuitenkin selkeet äänet kuulu ja anturia joutuu painaan vielä melko,voimakkaasti vatsalla, niin tuntuu alavatsassa ikävältä. Kohtu kuitenkin vielä niin syvällä tuolla enkä sit haluun sitä turhaan ärsyttää, kun muutenkin noita supistuksia tullu.

Mä sain tänään vauvan sydänäänet kuulumaan ihan hetkeks! <3 Oli tosi alhaalla ja pikkusen oikealla. Olin jo ihan turhautunu ku ei kuulunu ku omat sykkeet ja sit yhtäkkiä alko tosi nopee jumputus. Yritin sit uusiks ettiä niin ei enää onnistunu.. Mut kyllä huojensi mieltä :)

Minkä valmistajan dopplerit teillä on? Kattelin tota verkkokaupan mitä täälläkin mainostettiin mutta siinä sanottiin, että vasta viikolla 12+ alkaisi kuulumaan. Mietin että varmaan pakko hankkia oman mielenrauhan vuoksi. Tosin sit jos niitä ei kuulu kun on niin alussa niin pää varmaan sekoaa siitäkin.

Mulla on Unborn heart doppler, jonka saa kytkettyä älypuhelimeen. Siinäki sanotaan et viikolta 12 eteenpäin, mut mulla tosiaan kuulu jo eilen ekaa kertaa, vaikka ei toi mun vatsa mikään ihan littana ole :D Illemmalla kokeilin vielä uusiks ja sain nauhallekin vauvan sykkeet <3 Se on vaan ärsyttävä kun sen kanssa pitää kuunnella kuulokkeilla, mut toimii ainakin hyvin :)

Mä en vaan uskalla vieläkään hankkia. Voin vain kuvitella sitä stressin ja tuskastumisen määrää, jos mitään en onnistuisi kuulemaan..

Hei onks kenelläkään sellaista missä ei tarvis kuulokkeita ja olis vaikka sykenäyttökin vielä ja joku kätevän mallinen se anturi? Mulla on se angel sounds missä anturi on isossa laitemuhkussa kiinni, musta se on hankala.. ja pitää olla kuulokkeet, ei voi äänittää eikä oo sykenäyttöä.. Aattelin myydä ton ja ostaa jonkun kivemman mallin, suosituksia otettais vastaan :)

Pitääkö sitä itekkin tommonen saada... Mä voisin vaikka ostaa pois jos joku on myymässä omaansa. :)

Mä tilasin eilen sen verkkokaupan version. Luulin jo, että sen sais melkein heti käydä hakemassa, mutta joudunkin odottelemaan, koska heillä oli kuulemma varastosta loppu ne :shifty: toivottavasti tulis alkuviikosta sitten, niin pääsis kokeilemaan kuuluuko mitään. Toisaalta hyvä, niin tuleepahan toukalle ikää lisää tässä välissä, josko helpottaisi kuulumista :p

Muoks. Just tuli viesti että tilaus noudettavissa! :excited001

Muokattu viimeksi:
Takaisin