Kotidoppler

Kiva juttu! Tuossa ei vissiin tuu mitään kuulokkeita mukana mutta siihen voi varmaan laittaa normikuulokkeet, esim semmoset mitä tulee puhelinten ja mp3-soitinten mukana?

Meidänkin vauva oleilee yleensä edelleen aika alhaalla ja vasemmalla. Jos sattuu kuuntelemaan silloin, kun touhuaa ja liikkuu, niin sykkeet voi kyllä kuulua mistä vaan. :)

Mullakin yleensä alhaalla oikealla, ainakin silloin kun se nukkuu. Joskus sykettä saa metsästää vähän eri puolilta mahaa, miten tuo nyt liikkuukaan :D hassua että siellä muka on niin paljon tilaa vaihtaa paikkaa!

Jep, mä äsken kuuntelin,niin monta kertaa sai etsiä uudelleen ku tyyppi touhus niin hirveesti. Enkä mä tuntenut mitään, hyvin se istukka vaimentaa!

Olin eiliseen päivään asti täysin sillä linjalla, että en doppleria hommaa, mutta niin se mieli vaan näköjään muuttuu... :rolleyes::grin Luulen, että on myös miehelle kiva päästä kuunteleen sydänääniä, kun neuvola-aikoina ei oikein saa töistä järkättyä vapaata.

Mä kans aattelin tähän asti ettei hommata. Ja mies kanssa. Mutta nyt kun se ei päässy neuvolaan mukaan viimeksi eikä pääse seur kerrallakaan niin sillä tulee 2,5 kk väliä ettei pääse edes kuulemaan sydäntä. Ja sit kun vielä viikonloppuna tuli enolta suru-uutinen että heillä oli keskenmeno niin mä päätin että haluan sittenkin. Ja kun saatiin doppleri kotiin niin mieskin oli heti kyselemässä että joko kuunnellaan. Ja olihan se ihanaa. :Heartred Mun ressitasoni laski heti kyllä ihan valtavasti...

Mä nauhotin whatsappiin sydämen ääntä ku mies ei päässy neuvolaan mukaan :) Pystyy itekin kuuntelee uudelleen.

Terkka lähti lähtökohtasesti ettii sydänääniä tosi alhaalta ja sanokin, että ne majailee niin alhaalla vielä näillä viikoilla, mutta melko korkeelta ne lopulta löyty. Oikeella puolella maltto hetken aikaa antaa kuunnella ja sitten taas pulahti jonnekin karkuun :)

Me ostettiin kotidoppler jo ennen ekaa ultraa ja se on ollu hyvä hankinta! Tuo levollisuutta ja muutenkin vauvan elämää on mukava kuunnella. En tiennyt tuosta, että liikakäytöstä vois olla jotain vaaraa. Millaistahan?

Oliks se jotenkin niin, että se doppleri ikäänkuin lämmittää sikiötä? En mee nyt ihan takuuseen, mut näin oon kuullu, et pitkäaikaisesti sitä ei toinna käyttää.. Jos ei jatkuvasti kuuntele niin tuskin mitään haittaa on.

On kyl dopplerin käyttö jäänyt vähiin, ku vertaa esikon odotusaikaan. Ei vaan jaksa kaivaa sitä esiin :D Vissii kai oppinu itteesä huomioimaan ja tunnusteleen ja kaikki vaan tuntuu olevan ok. Tokkiisa ain välil huolettaa, mut pääasiassa hyvin rentoa oloa jo raskauden suhteen

Me hankittiin myös verkkokauppa.comista se Unbornheart doppler ja on ollut tosi kiva! Sykettä tullut vähemmän seurattua padilta/puhelimesta eikä muitakaan niitä nauhoitustoimintoja yms olla juuri käytetty, tärkeämpää on ollut kuuntelu. Välillä iltaisin ennen nukkumaanmenoa on mukava rauhoittua kuuntelemaan pienen sykettä.

Mukana tullut geeli on hyvää eikä sitä ole tarvinnut kuin pikkutipan.
Kuulokkeina ei ole pakko käyttää paketin kuulokkeita, itse yhdistin dopplerin jambox-kaiuttimeen, niin mieskin kuulee eikä tarvitse nappikuulokkeita käyttää.

Ostettiin doppler muistaakseni siinä viikoilla 11-12 ja pienen etsimishetken jälkeen syke kuului hyvin, seuraavalla kerralla jo heti. Tuntuu majailevan nykyään oikealla alhaalla, sieltä kuuluu nyt parhaiten äänet :)

Takaisin