Kotidoppler

Angii, kyllä ne sykkeet sieltä pian alkavat taas kuulua! Ja tärkeintähän on, että edes piirtyvät näytölle, vaikka eivät korvaan asti kuuluisikaan :)
 
Niinhän se on, rauhottaa mieltä kun näkee ne mutta ois kyllä ihanaa kuulla se jumpsutus myös! :)
 
Rv 9+3 enkä oo saanu sykkeitä kuulumaan :sad001 Olis niin kiva kuulla jotain ees, kun on eka ultrakin vasta 12.2. Ei tiedä yhtään, että onko kukaan siellä mahassa oikeesti kunnossa...
 
Mä oon nyt vihdoin saanut jumpsutuksen taas esille, mutta ainoa asento on istuen etukenossa nojaten eteenpäin ja doppler vähän navan alapuolella. Luulen et se istukka tosiaan on siin jotenki edessä. Kunnon jumpsutus kuuluu mutta sykkeet vaan käväsee välil ruudulla :)
 
9+4 ja syke tulee näytölle ja välillä yrittää kuulua tuo jumpsutuskin mutta vain hetken ja ei aina. Syke on tullut näytölle nyt jo jonkun aikaa mutta nyt on ihana kun kuulee edes hetken tuota ihanaa ääntä. :) Tsemppiä kaikille etsintöihin! Kyllä ne sieltä pian alkaa kuulua! :)
 
Tyhmä kysymys,mutta onko kukaan koittanut sykkeitä etsiä selän puolelta? Mulla on taaksepäin kallistunut kohtu ja on yritetty mahan puolelta sykettä löytää,käytössä siis sykemittari eikä doppler. Mahan puolelta yhen kerran nopeet sykkeet havaittu,ei edes mitään lukemaa näyttöön ku niin nopeesti meni jo hukkaan. Mies ehotti huvikseen että kokeillaanpa selän puolelta niin pikkusen etsimisen jälkeen jopa pari sekuntia näky syke 175. Eilen kokeiltiin myös niin selän puolelta ainoastaan saatiin näytölle sydän vilkkumaan nopeesti mutta tällä kertaa ei kerenny mitään lukemaa saada. Eli onko ees ylipäänsä mahollista että tuolta selän puolelta sais sykkeet selville?? Oma syke ei ainakaan 175 ole että jostai se mittari semmosen luvun keksi kaivaa.

Muoks. Netistä olen yrittäny ettiä tämmösestä tietoa mutta ei oo missään tullut vastaan. Ja varhaisultrassa oon käyny ja siellä on todettu alkion sijaitsevan ihan oikeassa kohtaa.
 
Eipä oo tullu mieleen toi selän kokeilu. Mullakin kuulemma hyvin tasksepäin kallistunu kohtu mutta luulen et se istukka vaikuttaa enemmän kun alkuun sain hyvin makuulla mahalta kuuluviin ja enää en. En sit tiiä toisko toi etukeno istuma-asento munkin kohtua eteenpäin kun niin saan nyt äänet kuuluviin :)
 
Mulla oli kanssa tuolla 9+ viikolla useita päiviä etten sykettä löytänyt ja pieni huolihan siinä tietenkin alkoi hiipiä. Mutta lopulta löytyivät taas, vähän eri kohdasta vaan kuin aiemmin. Kuuntelukohta ja anturin asento on niin pienestä kiinni noin aikaisilla viikoilla. ettei kuulumattomuus ole mikään ihme. Ultrassa viikko sitten sanoi istukan olevan etuseinässä, joten sekin vaikuttaa. Nyt oon sykkeet löytänyt joka kerta, noin pari kertaa viikossa oon kuunnellut. Mieli tekis kyllä kuunnella vaikka joka päivä, mutta oon vähän yrittänyt rajoittaa :grin
 
Itselläni on se perusmallein AS, joten mitään näyttöähän siinä ei ole. Eilen mahdollisesti ehkä saatoin jotain sykkeen kaltaista kuulla. Omat suhinasykkeet löytyy kyllä joka kerta, mutta se aito odotettu sarjatuli uupuu.
 
No pitihän se käydä itsekin Verkkokaupasta Doppler hankkimassa! Ja jännittyneenä kotiin päästyä piti tietysti kokeilla heti - ja löytyihän sieltä syke! ☺️ Tosi vaihteleva kylläkin mutta selkeästi silti, välillä vilahti 150 mutta välillä 85. Keskiviikkona nt-ultra mutta nyt vähän huojentuneempi mieli kun tietää että kyllä tuolla elämää on!
 
Ma en oo nyt taas vahaan aikaan kokeillut doppleria kun meni niin hermo siihen etten loytanyt sita syketta millaan. No, tanaan 14+3 ja paatin huvikseni kokeilla, ja melkein heti loytyi sellainen tikitys ettei ollut epailystakaan mika se oli. :Heartred Tosin hetken paasta erehdyin hiukan liikauttamaan doppleria ja sen jalkeen ei loytynyt enaa uudelleen vaikka kuinka yritin. Mutta nyt voin taas hetkeksi huokaista helpotuksesta, viikon paasta onkin taas neuvola, en tieda kuunnellaanko siella sitten jossain vaiheessa sydanaania, tuntuu niin pitkalta ajalta odottaa seuraavaa ultraa 1,5 kk..
 
Mielenkiinnosta kyselen, että onko joku löytänyt sykemittarin avulla sikiön sykkeen? Epäilen kovasti onnistuisiko tuo, mutta huvikseni olen testaillut.. :) En kylläkään siis ole onnistunut löytämään muuta kuin oman sykkeeni.
 
Joku täällä oli löytänyt sykemittarillakin, en sit tiiä miten on käytännössä sykettä etsinyt :)
 
Mä huolestunu kun tosi nopea syke kuuluu vauvalta nyt kahella kerralla kun kuunellu. Aivan erillainen kun enne.välil hidastuu ja taas nopenee. Liikkuvuus toki vaikuttaa.:sad001
 
Takaisin
Top